שלומי צייג מונה לסמנכ”ל טכנולוגיות ב-ConvertMedia

ConvertMedia (קונברט מדיה), פלטפורמה מובילה למכירת וידאו (SSP), עם פורטפוליו רחב של יחידות חוויותוידאו (Outstream) לשוק הפרסום, הודיעה היום על מינויו של שלומי צייג, בעל ניסיון רב שנים בתעשיית הטכנולוגיה, לסמנכ”ל הטכנולוגיות של החברה. בתפקידו הקודם צייג שימש כסמנכ”ל טכנולוגיות ומוביל פיתוח טכנולוגי בחברת בבילון.

המינוי של שלומי צייג מצטרף למינוי של חנן ליפשיץ לסמנכ”ל מוצרים ואסטרטגיה בחברה. “אנו נמצאים בתנופת צמיחה בעקבות צמיחה בשוק הוידאו הפרוגרמטי. מתחילת השנה החברה הכפילה את מספר העובדים שלה, אשר למעלה ממחיצתם נמצאים במרכז המחקר והפיתוח בישראל ואנו ממשיכים לגייס עובדים בישראל למחלקת הפיתוח” אמר יואב נווה, מנכ”ל קונברט מדיה.

צייג מביא לקונברט מדיה קרוב ל- 20 שנות ניסיון כמוביל טכנולוגי בכיר. מתוכם, 16 שנים בבבילון, שם צייג יזם והוביל תמורות טכנולוגיות בחברה. בקונברט מדיה, צייג יהיה אחראי על פרויקטי טכנולוגיה אסטרטגיים, הובלת חדשנות טכנולוגית, בזמן שהחברה נעה קדימה לעבר עתיד מבוסס נתונים, נגיש וחזק יותר.

“היכולת המוכחת של שלומי להגדיר אסטרטגיית IT ולספק פתרונות טכניים ברמה בינלאומית מהווים נכס משמעותי, בעוד שאנו ממשיכים למנף טכנולוגיות מתפתחות כדי לחזק את הפלטפורמה שלנו. הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו, המסייעת למפרסמים ליצור ולנהל  חוויות וידאו חדשות תוך מיקסום ההכנסות, מהווה הבדל חזק עבור הלקוחות שלנו”, אמר יואב נווה. “המומחיות של שלומי תעניק דחיפה משמעותית לאסטרטגיה הטכנולוגית הכוללת שלנו, עם חזון לטווח ארוך”.

“ההזדמנות להיות חלק מחברה אשר “משנה את כללי המשחק” בתקופה קריטית של צמיחה, בשילוב עם הטכנולוגיה המוכחת והחזקה שלה וצוות מחקר ופיתוח מוביל, הביאו אותי להצטרף לקונברט מדיה”, אמר צייג. “כסמנכ”ל טכנולוגיות, אני מתכנן לעבוד עם אנשי הטכנולוגיה המצטיינים של קונברט מדיה, לבנות על בסיס זה ולהאיץ את ההיצע של החברה,  המאפשר את השינוי המתמשך של תחום פרסום הוידאו באינטרנט”.

בעלי אתרים משתמשים בטכנולוגיה ובפלטפורמה של קונברט מדיה כדי להרחיב את אספקת פרסום הוידאו האיכותי שלהם. באמצעות הפלטפורמה, הם יכולים למקסם את הכנסותיהם ע״י שילוב הזדמנויות וידאו באתר, ולנהל את חוויית המשתמש על ידי התאמת הגדרות שמע, תצוגה ואינטראקציה באתר.

תגובות סגורות