נובה נבחרה על ידי יצרן שבבים מוביל עבור טכנולוגיות ייצור של 10 ננומטר ו-7 ננומטר

נובה מכשירי מדידה, ספקית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום כי יצרן שבבים מוביל בחר לאחרונה את פתרונות המדידה מבוססי האופטיקה וה X-Ray של נובה עבור מספר שלבי יצור כולל שלבי ה-CMP, Etch וה-Deposition, עבור הדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר של יצרן זה. הבחירה ע”י יצרןFoundry  מוביל זה באסיה כוללת פתרונות מדידה עבור בקרת תהליך מתקדמת לייצור שבבים בדורות טכנולוגיים של 10 ו-7  ננומטר ופתרונות מדידה עבור תהליכי פיתוח של שבבים מדור טכנולוגי מתקדם יותר  של 5 ננומטר. כחלק מבחירה זו, נובה החלה באספקה של מערכות עצמאיות ומשולבות כבר במהלך הרבעון הרביעי של 2015 ותמשיך לתמוך בהרחבת הייצור של דורות מתקדמים אלה בשנים הבאות.

הפתרונות של נובה נבחרו בגלל ביצועי מדידה עדיפים, פרודוקטיביות גבוהה וחדשנות טכנולוגית, שיתמכו בלקוח בהתמודדותו עם מדידות של ממדים קריטיים (CD) ומדידות חומרים עבור שבבים תלת ממדיים מסוג FinFET בייצור הדורות הטכנולוגיים המתקדמים של 10 ננומטר ומטה. הבחירה בנובהנעשתה לאחר בדיקה מקיפה, שכללה את חבילת המוצרים המתקדמת ביותר של מערכות מדידה משולבות ועצמאיות. מערכות אלו מציעות יכולות מדידה ייחודיות ומתקדמות, ונתמכות ע”י תוכנת המידול החדשנית NovaMARS.  הפתרון המקיף של נובה הפגין ביצועים טכנולוגים עדיפים, בשילוב עם ייצוריות גבוהה ויכולת שיפור נוספת בטווח הארוך.

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה מכשירי מדידה: “בחירה זו ע”י יצרן שבבים עולמי מוביל, שנעשתה לאחר תהליך בדיקות יסודי ומקיף, מייצגת הבעת אמון חזקה בסל המוצרים שלנו ויכולת המענה שלו לייצור שבבים בדורות הטכנולוגים המתקדמים ביותר. זכייה זו הינה הוכחה נוספת למיצובנו כמובילים בתחומנו ולחוזקה שלנו בתחום ה-Foundry, וכמו כן היא מאמתת את הציפיות שלנו לגידול משמעותי במספר שלבי המדידה בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. אני מרוצה מכך שהצלחנו להפגין שוב את ערך החדשנות הייחודית של נובה, אשרתואמת לתוכניות התעשיה בעתיד ולאתגרי הלקוחות שלנו ומספקת תמיכה לתוכניות הצמיחה שלנו בשנים הבאות.”

איתן אופנהיים, אמר לסיכום: “אנו מאשרים שוב את תחזית ההכנסות שלנו לרבעון הרביעי של שנת 2015, אשר מובילה לשיא הכנסות בשנת 2015″.

תחזית ההכנסות של החברה לרבעון הרביעי של 2015 הינה 37 עד 41 מיליון דולר, תוצאה שתוביל להכנסות שנתיות של 145.5 מיליון דולר עד 149.5 מיליון דולר, לשנת 2015.

 

בתמונה: איתן אופנהיים, נשיא ומנכ”ל נובה מכשירי מדידה

תגובות סגורות