קבוצת יעל מקימה פעילות עסקית חדשה שתתמקד בתחום הענן

קבוצת יעל משיקה בימים אלה פעילות עסקית חדשה שתתמקד בפרויקטים בתחום הענן. הפעילות שתקרא CloudNow תפעל כיחידה נפרדת ותציע פרויקטי מחשוב ענן על בסיס פלטפורמת הענן לעסקים של גוגל ופתרונות משלימים לארגוני SMB, לחברות סטארט אפ וארגוני Enterprise. בפעילות יושקעו מיליוני שקלים ויוביל אותה צוות חדש ומקצועי.

את הפעילות ינהל איתן יורמן, שהינובעל 25 שנות נסיון בענף ה IT ומלווה את תחום הענן הציבורי מיום הקמתו. החברה מגייסת בימים אלה כ-20  עובדים, ביניהם  אנשי פריסייל, ארכיטקטים ואנשי DevOps. הפעילות תלווה חברות שמעוניינות לעבור לענן ותנהל עבורן את הפרויקט כולל :פיתוח, הטמעה, ניהול שוטף ותמיכה בהתאם לדרישות הלקוחות.

דורון גיגי, מנכ”ל קבוצת יעל מוסר: ” כקבוצת IT העוסקת במיגוון רחב של תחומי מיחשוב החלטנו להרחיב לכדי יחידה עצמאית גם את תחום הענן, שהינו אחד הענפים הצומחים ביותר בשוק בארץ ובעולם. הפעילות שאנחנו משיקים כעת תהווה “אקוסיסטם של פתרונות ענן” עבור ארגונים מכל הגדלים ותזכה לגב היציב של הקבוצה כולה.”

איתן יורמן, מנהל CloudNowמוסר: “ממחקרים עולה כי מרבית הארגונים שבוחנים מעבר לענן מחפשים פתרונות שיאפשרו להם זמינות מקסימלית, אלסטיות וצמצום עלויות. בנוסף, מבחינת בחירת הספק אנחנו יודעים לומר כי הלקוחות מחפשים שותף מקצועי מנוסה ויציב, שיספק להם בטחון במעבר הקריטי הזה. היחידה החדשה תתפקד כסיירת זריזה, חדשנית ומקצועית , זאת לצד האמינות והגב של הקבוצה כולה.”

בתמונה: דורון גיגי, מנכ”ל קבוצת יעל

תגובות סגורות