חדשות היום

JFrog, מגייסת 100 עובדים נוספים, מתוכם 50 בישראל

חברת JFrog הישראלית, מפתחת תשתית גלובלית להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצת תוכנה, שזכתה מוקדם יותר השנה בהכרה כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל ובאירופה זכתה לאחרונה גם להכרה המרשימה כאחד המקומות הטובים ביותר לעבוד בו בסיליקון ואלי, ע”י San Francisco Business Times and Silicon Valley Business Journal.

החברה, אשר בסיסה בישראל ממוקם בפולג, מתכננת לגייס במהלך השנה הקרובה כ-100 עובדים.

“אנו קוראים למשרדים שלנו ‘הביצה’, זהו המקום בו אנו מרגישים בבית, בסביבה מאתגרת ומלאת אנרגיות חיוביות. זהו המקום בו אנו חוגגים את ההישגים וההצלחות שלנו . הביצה של JFrog מונה כ-135 צפרדעים – כישרונות אשר מובילים את מהפכה בעולם התוכנה. אנו שמחים ונרגשים לזכות בהכרה כאחד המקומות הטובים לעבוד בהם, לצד חברות  מכובדות אחרות כמו : Salesforce, Intuit, Newrelic, Palo-Alto networks, Cloudera ועוד. הכרה זו מעידה רבות על התרבות הייחודית שלנו ובעיקר על האנשים שמייצרים את ההצלחה המסחררת שלנו  “, כך אומר שלומי בן חיים, מנכ”ל JFrog.

Francisco Business Times and Silicon Valley Business Journal מגדיר מידי שנה את רשימת החברות המציעות סביבת עבודה מצטיינת אשר פועלת על מנת למשוך ולשמר בקרבה עובדים מוכשרים ומרוצים . הזכייה מתבססת על תוצאות סקר צד שלישי ונעשית בקרב למעלה מ-400 חברות באזור הסיליקון ואלי. בין הפרמטרים הנבדקים: תרבות עבודה, שיטות ניהול, אמון בקרב עמיתים והנהלה הבכירה הטבות, וותק עובדים ועוד.

על מנת להמשיך בתנופת הפיתוח וההתרחבות של החברה,  מגייסת החברה בימים אלה עשרות כישרונות במגוון נרחב של תפקידים, וביניהם מפתחי תוכנה, מהנדסי תמיכה, ארכיטקט תוכנה, DevOps, כתבים טכניים שיווקיים, ועוד.

בתמונה: עובדי ג’ייפרוג

תגובות סגורות