חדשות היום

קבוצת מר זכתה במכרז אבטחת סייבר ומניעת הונאות בגוף פיננסי ממשלתי במרכז אמריקה

קבוצת מר , העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי זכתה במכרז אבטחת סייבר עבור גוף פיננסי ממשלתי במרכז אמריקה, המשמש כספק מוביל של שירותים לעובדי המדינה.

במסגרת הפרויקט, שהחל במרץ 2016 וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הרביעי השנה, יבצע צוות מומחים ואנליסטים מגוף הסייבר והמודיעין של קבוצת מר בחינה של הפגיעויות הקיימות, מיפוי תהליכים ומערכות עסקיות עיקריות בתהליך העבודה בארגון ויטמיע והטמעה של פתרונות מניעת הונאות, הבטחת הכנסה ואבטחת הסייבר. כמו כן יבוצע שידרוג של מערכת הגישה המרכזית לארגון והטמעת מתודולוגיה וטכנולוגיה מתקדמים של אבטחת סייבר.

קבוצת מר מספקת בפרויקט פתרון מקיף החל מניתוח הסיכונים, תכנון ואיפיון אסטרטגית הפתרון, דרך הטמעת המערכות וממשקי הניהול שלהן.עוד  במסגרת תנאי ההסכם, תספק מר ללקוח שירותי תחזוקה והדרכה.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “אנו שמחים על הזכיה בפרויקט זה, הממצב אותנו כספק ואינטגרטור מוביל בחזית הטכנולוגיה של פתרונות הסייבר וסיכול ההונאות. מוסדות פיננסיים רבים בעולם מגבירים את השקעותיהם בפתרונות למניעת הונאות והגנה על תשתיות מידע קריטיות, מגמה המעידה על שוק צומח ואטרקטיבי נוסף עבור קבוצת מר. לקבוצה תשתית מכירתית ומוניטין רב שנים בטריטוריות רבות ברחבי העולם, ובכוונתנו למנף את הזכיה לצורך מכירת פתרונות סייבר מתקדמים לארגונים ומוסדות דומים במדינות נוספות. אנו מאמינים כי המענה שאנו מספקים, אל מול פני האיום הגובר בנושא הונאות ואבטחת סייבר, מהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי לשנים הקרובות.”

תגובות סגורות