LifeBEAM משיקה את Vi, המאמן האישי עם בינה מלאכותית אמיתית הראשון בעולם

LifeBEAM הודיעה היום על השקת קמפיין קיקסטארטר חדש כדי להביא לשוק את Vi, מאמן אישי עם בינה מלאכותית הראשון מסוגו. Vi גר באוזניות חדשניות שמאתחלות מחדש את אופן האינטראקציה בין אנשים ובין מוצרי הכושר הלבישים שלהם, על ידי מתן הדרכה בזמן אמת על בסיס הפיזיולוגיה האישית של המשתמש. Vi מתגאה בביו חיישנים בדרגת תעופה, איכות קול היי-פיי, עיצוב ארגונומי אלגנטי ויכולת ללמוד ולהתפתח עם כל משתמש. Vi שמושק היום בקיקסטארטר זמין להזמנה מוקדמת תמורת 199$ (מחיר קמעונאי מוערך: 249$). יעד המימון הכולל הוא $100,000.

מתוך מחויבות לספק קול פרימיום לחוויית האודיו האופפת של Vi, LifeBEAM משתפת פעולה עם Harman/Kardon, מובילים בקול היי-פיי יפה, בהפעלת האוזניות של Vi.

“העתיד של המוצרים הלבישים הוא שימוש בבינה מלאכותית כדי להתאים אישית את הבריאות והכושר שלנו בזמן אמת”, אמר עומרי יופה, מנכ”ל ומייסד משותף של LifeBEAM. “על ידי שיפור המודעות של האדם להתנהגויות, הסביבה והפיזיולוגיה שלו בזמן אמת, Vi מעניק חוויית אימון מעוררת השראה ובאמת חכמה יותר. אנחנו קוראים ל-Vi ‘Awareable’, כי הוא המוצר הלביש הראשון והיחיד עם יכולת אמיתית להיות מודע לדפוסי הפעילות של האדם ולהדריך את התנהגותו בזמן אמת”.

Vi משנה את חוויית האימון באמצעות מה ש-LifeBEAM מכנה טכנולוגיית Awareable™:

מוצרים לבישים שמשלבים בין ביו חיישנים מאוד מדויקים ובין יכולת העיבוד של בינה מלאכותית ושילוב נתונים מבוסס ענן. זה מאפשר למכשירים שלהם לתת מוטיבציה באמצעות משוב והדרכה בזמן אמת באותו הרגע שבאמת מותאם אישית לפיזיולוגיה ולרמת האימון של המשתמש.

האוזניות של Vi כוללות ביו חיישנים בדרגת תעופה, כולל חיישני קצב לב והשתנות קצב הלב, תנועה, גובה (רום) וחיישני סביבה אחרים. בו-זמנית, Vi מפרש נתונים כדי לספק תובנות שאפשר לפעול לפיהן, כגון מיטוב הפחתת משקל, ניהול רמת תשישות, מניעת פציעות, טכניקת ריצה, רמות מאמץ, תוכניות אימון מסתגלות ועוד. באמצעות אפליקציית המובייל של Vi,המשתמשים יכולים לסקור את הביצועים שלהם בטווח הקצר והארוך ולקיים תקשורת שוטפת עם Vi באמצעות קול או טקסט, אפילו בזמן שהם לא מתאמנים.

Vi נותן מוטיבציה לצרכנים בכל רמות הפעילות, ממתחילים שרוצים להתחיל שגרת כושר ועד לרצי מרתון שרוצים להשחיז את הביצועים שלהם. כדי למנוע את האתגר העצום של “נשירה מהאימונים”, Vi יוצר קשר אישי עם המשתמשים שלו שמעמיק עם הזמן. חוויית הכושר הזאת גם מאפשרת למשתמשים ליהנות מהמוסיקה האישית שלהם או משירותי מוסיקה בהזרמה כחלק מחוויית הדרכה אופפת מלאה, שמתמרצת אנשים להתאמן לעיתים קרובות יותר.

התכונות העיקריות של Vi:

  • מנוע בינה מלאכותית עבור תוכניות ותובנות כושר מותאמות אישית
  • ביו חיישנים בדרגת תעופה לקצב לב, השתנות קצב הלב, תנועה, גובה, סביבה ועוד
  • קול היי-פיי באמצעות Harman/Kardon
  • שילוב עם שירותי מוסיקה מובילים
  • זיהוי דיבור אוטומטי שמיועד לכל פעילויות הכושר
  • קישוריות BLE ו-BT  אלחוטית
  • תאימות ל-iOS ואנדרואיד
  • התאמה אישית לאוזניים
  • חישת קירבה באוזניות למענה אוטומטי לשיחות וחיסכון בחשמל
  • חשמל בסוללות לפעילות של יום שלם (בערך כפול מרוב האוזניות האלחוטיות)

תגובות סגורות