אפליקציית החניה פולי: בתי עסק יוכלו להפנות את לקוחותיהם למקום חניה קרוב

שירות חדש של אפליקציית החניה הישראלית “פולי” יאפשר לעסקים להפנות את לקוחותיהם מבעוד מועד למקום החניה הקרוב והמשתלם ביותר בסביבה. בעזרת השירות יוכלו נהגים לקבל בהודעת SMS לטלפון החכם שלהם קישור למסלול נסיעה מותאם אישית שיביא אותם ליעד המבוקש וגם יבטיח להם מקום חניה קרוב וחוקי בסביבת בית העסק – ברחוב או בחניון. הקישור יספק לנהגים מידע על הסיכויים למצוא חניה ברחוב ומהו החניון הטוב ביותר באזור, וכך יחסוך מהם חיפוש חניה מתיש או צעידה ארוכה מהמכונית ובחזרה.

השירות החדש, שהוא תוסף (widget) המיועד להטמעה באתר האינטרנט של בית העסק, פותח כדי לתת מענה לבעיה הכואבת והמוכרת: ברחובות המסחריים בערים הגדולות יש מעט מקומות חניה פנויים והנהגים נאלצים לשוטט סביב יעד נסיעתם ולבזבז זמן יקר, דלק וכסף. על פי סקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות בשנת 2014, הזמן הממוצע לחיפוש חניה בתל אביב עומד על 21 דקות.

המסלול ששולחת “פולי” לנהגים מבוסס על אלגוריתם ייחודי המסתייע במידע גיאוגרפי ועירוני, מידע על כלל פתרונות החניה באזור, סטטיסטיקה וחוכמת המונים. הפיתוח החדש נוצר בעקבות הניסיון הרב שצברה “פולי” באיתור מקומות חניה לרבבות נהגים בתל אביב וירושלים ופריז בשנים האחרונות.

“זה לא סוד שחיפוש חניה היא חוויה מתסכלת לנהגים, וגם בעלי העסקים יודעים שקיים קשר ברור בין זמינות החניה וכניסת הלקוחות לעסק”, מסביר זהר באלי, מנכ”ל ושותף מייסד בחברה. ועם זאת, עסקים מציעים לנו באתרים שלהם רק את מספר הטלפון או הכתובת – אך שום מידע אודות אפשרויות החניה באזורם”.

לדברי באלי, לקוחות רבים נרתעים מלצאת לקניות וסידורים, ואפילו לבילוי, בגלל החשש שלא ימצאו חניה, יבזבזו זמן וכסף, יחנו רחוק מדי או סתם יחוו חוויה שלילית. “השירות החדש שלנו הוא כלי שיאפשר לבעלי עסקים לתת ללקוחותיהם פתרון קל ונוח לשימוש, שיבטיח מקום חניה קרוב ומשתלם”.

תגובות סגורות