חדשות היום

טיפיט מגייסת 2.5 מיליון דולר כדי לבצע דמוקרטיזציה לגרפיקות מתקדמות של AR ועיבוד תמונה

טיפיט, פלטפורמה ליכולות AR (“מציאות רבודה”) ועיבוד תמונה מתקדמות, מודיעה היום על גיוס של 2.5 מיליון דולר בסיבוב השקעת סיד. עם השקעה מקרן אטורו (ATOORO), טיפיט מספקת למפתחים, מצלמות ומותגים SDK של יכולות ראייה ממוחשבת ומציאות רבודה מתקדמות אשר תורמות להגדלת הכנסות, תנועה והחזרת משתמשים במחירי כניסה.

תחום המציאות הרבודה הופך יותר ויותר פופולרי ככל שהטכנולוגיה משתפרת ומוזלת, וחברות מחפשות ליצור גרפיקות אשר ייחודיות רק להן. פיתוח גרפיקות אשר מתממשקות עם טכנולוגיה הינו תהליך מסובך, אבל טיפיט מצאה דרך להתגבר על קושי זה בכך שמפתחים יכולים לפתח גרפיקות של מציאות רבודה ועיבוד תמונה ללא צורך בשורת קוד אחת. מעבר לגרפיקות אשר פותחו בחברה, טיפיט מציעה תוכנה ייעודית עבור לקוחות אשר מאפשרת יצירת אלפי גרפיקות, ייחודיות ללקוח בלבד אשר מתממשקות עם הSDK שלה.

כחברה מיוחדת במרחב המציאות הרבודה ועיבוד התמונה, הטכנולוגיות של טיפיט מאפשרות ליישם גרפיקות AR לגוף מלא אשר אינן ניתנות למצוא באף מוצר אחר, כולל “מסך ירוק” אוטומטי אשר מאפשר הפרדת אובייקטים שונים (אנשים, מכוניות, כלבים, חתולים) מהרקע, אפקטים אומנותיים עם אפשרות להעביר סגנון תמונה לדמות או לרקע בלבד, פילטרים של פנים מבוססי טכנולוגיית עקיבת פנים אשר מבוצעת בזמן אמת, וטכנולוגיה לאפקטים של ראש בלבד אשר מאפשרים לבודד את הראש מהרקע כולל את השיער וזקנים.

יהונתן רימון, מנכ”ל טיפיט אומר, “הצלחנו בטיפיט לבצע דמוקרטיזציה של גרפיקות מתקדמות של AR ועיבוד תמונה, תהליך אשר מאפשר לכולם לייצר גרפיקות מתקדמות, בקלות ובמחירי כניסה, יכולת שהייתה שמורה עד היום רק לחברות גדולות אשר מסוגלות לפתח אותן בעצמן או לקנות SDK יקר. טיפיט כיום היא המקום היחיד שמספק פתרונות אשר מותאמים לכל הפלטפורמות, אשר מאפשרים בקלות לשלב גרפיקות מתקדמות בכל מוצר דיגיטלי. הצלחנו למצוא דרך להוזיל את המחירים הרגילים של פתרונות כאלו ולהביא אותם למפתחים עבור מחיר נמוך בהרבה, כאשר אנחנו מבצעים מהפכה בשוק הגרפיקה הממוחשבת והמציאות הרבודה ופותחים את עולם הAR לכולם.”

יונתן ברנדר, שותף מנהל בקרן אטורו מספר “אנחנו גאים לתמוך בהתקדמות של טיפיט אשר מוכיחה שוב את מעמדה כשחקן חדשני במרחב הAR עם טכנולוגיות מתקדמות אשר ללא ספק ישחקו תפקיד מרכזי בדרך שמפתחים ומצלמות מפתחות ויוצרות גרפיקות מתקדמות בשוק הצרכני.”

טיפיט פיתחה מוצרים עבור השוק הצרכני והשיקה את אפליקציית סולו באפריל 2016 על מנת להדגים חלק מיכולותיה של הפלטפורמה. אפליקציית הAR החינמית אשר נותנת יכולות מקצועניות ואוטומטיות של עריכה לתמונה וסרטונים עבור צרכנים אשר היו שייכות בעבר אך ורק למקצוענים כגון מעצבים.

 

תגובות סגורות