חדשות היום

שניידר אלקטריק הציגה סמארט פאנל ייחודי המשלב אינטליגנציה חשמלית ודיגיטציה

שניידר אלקטריק קיימה לקראת סוף השבוע האחרון בסטואה בגעש, כנס שעסק בIOT, במסגרתו הציגה את דור העתיד של ניהול האנרגיה: SMART PANEL לקמפוסים גדולים, המשלב אינטליגנציה חשמלית ודיגיטציה.

במהלך האירוע הציגו בכירי שניידר אלקטריק, ביניהם מנכ”ל החברה, פיליפ ברמי, את תפיסת טכנולוגיית ה IOT של החברה, טכנולוגיית לוחות חכמים המאפשרים ניהול אנרגיה חכם, המייעל את הצריכה והשליטה המלאה בכל מדיה, בכל מקום ובכל זמן. בנוסף, האירוע כלל מגוון תכנים העוסקים באבולוציה הדיגיטלית של עולם ניהול האנרגיה בקמפוסים ומבנים. בנוסף, הציגה שניידר אלקטריק מספר פתרונות חדשים וייחודיים בינהם: ה PowerTag, חיישן ייחודי, הקטן מסוגו בעולם, המודד אנרגיה למעגלים בודדים ומסוגל להתריע על תקלות בעת ובטרם היווצרותן.

פיליפ ברמי, מנכ”ל שניידר אלקטריק אמר הבוקר כי כיום יש 3.2 מיליארד דברים שמחוברים לרשת האינטרנט, ועד שנת 2020 יהיו כ-30 מיליארד. “כשמדברים על כל כך הרבה דברים שיחוברו לרשת אחת, יש צורך בתוכנות שינהלו את כלל הדברים המחוברים, זהו העתיד”. עוד הוסיף כי “ככל שעוד אנשים ודברים יחוברו לאנרגיה, שאנו מגדירים אותה כ”מוצר בסיסי”, תגדל פליטת גזי החממה. לזה אנו קוראים דילמת האנרגיה. היא מדברת על נקודת האיזון בין צריכת האנרגיה לצמצום פליטת גזי החממה ובעצם מצריכה אותנו להתייעל פי 3 לפחות במטרה להגן על הסביבה. אנחנו מאמינים שניתן ואף צריך להגיע להתייעלות הזו גם מבחינה הכלכלית וגם הסביבתית. הפתרונות קיימים, עכשיו צריך להתחיל לחשוב, לתכנן ולבנות באופן שונה ממה שהיינו רגילים עד היום. ארגונים שלא ישכילו להבין ולהערך למהפכה יישארו מאחור”.

תגובות סגורות