חברת הסטארטאפ דה-פולס, אשר מפתחת מערכת לניהול פרויקטים ותקשורת בארגונים, גייסה 25 מיליון דולר

סבב הגיוס הובל על ידי קרן הון הסיכון אינסייט, בהשתתפות המשקיעים הנוכחיים ג׳נסיס פרטנרס ואנטרי קפיטל

תל אביב / ניו יורק- – (April 6, 2017) חברת הסטארטאפ דה-פולס, המפתחת פלטפורמה הניתנת כשירות (SaaS) לניהול פרויקטים ותקשורת בארגונים ממשיכה לצמוח במהירות. החברה הודיעה היום (ה’) על השלמת סבב גיוס מוסדי שני ((Series B של 25 מיליון דולר. סכום הגיוסים הכולל בחברה מגיע כעת ל-34.1 מיליון דולר. מלבד קרן הון הסיכון אינסייט פרטנרס האמריקנית אשר הובילה את סבב הגיוס, השתתפו בו המשקיעים הקיימים ג׳נסיס ואנטרי קפיטל. החברה תנצל את כספי הגיוס להרחבת מאמצי השיווק ובניית המוצר במטרה להגיע לאלפי צוותים נוספים ברחבי העולם.

רועי מן, מייסד-שותף ומנכ״ל החברה מספר כי לאחר שהגיעו ליותר מעשרת אלפים לקוחות תוך שלוש שנים, שיתוף הפעולה עם קרן אינסייט מהווה עבורו את הצעד הבא בבניית החברה. ״התגובות הנלהבות של הלקוחות הן מה שמניע אותנו להמשיך להשתפר ולצמוח. השותפות האסטרטגית עם קרן אינסייט תאפשר לנו לעזור ליותר צוותים לעבוד טוב יותר ולהגשים את המטרות שלהם״.

דה-פולס, אשר נוסדה בישראל ב-2014 , משנה לחלוטין את האופן שבו צוותים עובדים ביחד. המוצר שפיתחה החברה מתמקד בניהול בני אדם, לעומת אוסף בלתי נגמר של המשימות שלהם. בנוסף, הוא ורסטילי מאד ומתאים לסביבות עבודה שונות ומגוונות, החל מצוותים של שני אנשים ועד לתאגידי ענק הפועלים במחלקות ומדינות שונות. בין לקוחותיה הבולטים של דה-פולס נמנים אדידס, וויורק, אובר, וויקס, סמסונג ועוד.

בשנה האחרונה, צוות החברה צמח מעשרים לחמישים עובדים ובעקבות הגיוס, צפוי להגיע למאה עד סוף השנה. תוספת משמעותית זו בכח האדם תתמוך באסטרטגיית הצמיחה השאפתנית של החברה אשר כוללת הרחבה משמעותית של פעילותה הבינלאומית, אינטגרציות עם שירותים קיימים והתאמה אישית של המוצר לתעשיות נבחרות.

״עיצבנו את דה-פולס כך שתהווה חלק אינטגרלי מחיי היום-יום של המשתמשים בה. דהפולס היא הדבר הראשון שהלקוחות שלנו עושים כשהם מגיעים בבוקר למשרד והדבר האחרון רגע לפני עזיבתם״ אומר ערן זינמן, שותף-מייסד וסמנכ״ל טכנולוגיות בחברה. בעוד כמחצית מהעובדים שלנו עובדים במחקר ופיתוח, כל העובדים שלנו, ללא יוצא מהכלל, עסוקים בלהעניק ללקוחות שלנו חווית משתמש מעולה. אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי שהלקוחות שלנו ידעו כמה אכפת לנו מהם. קרן אינסייט מייד זיהתה זאת כערך מרכזי בבניית המוצר שלנו, וזו אחת הסיבות שאנחנו כל כך מעריכים את ההזדמנות לעבוד ולגדול ביחד״.

ג׳ף הורינג, דירקטור בקרן אינסייט אומר כי הקרן שמחה לעבוד לצד דה-פולס במטרה להרחיב את פעילותה הבינלאומית ומתאר את שיתוף הפעולה בינהם כ״מרגש״. ״דה-פולס מבססת את עצמה כשחקן מרכזי בשוק ניהול הפרויקטים. המוצר המהפכני שלהם מגשר על הפער שבין אנשים וטכנולוגיה. מעבר לכך, היא פונה לנתח שוק אינסופי כמעט. ההזדמנויות כאן הן אדירות״ הוא מסכם.

תגובות סגורות