הטכנולוגיה הישראלית שהופכת את העובדים ליעילים יותר

בר היום, כ-28% מהחברות בעולם מאפשרות חלוקת עבודה בין רובוט ממוחשב לאדם. אבל זאת רק ההתחלה, זה רק עניין של זמן עד שרובוט יסייע גם לכם במקום העבודה. “המערכות שלנו הן בין המתקדמות והחלוצות ביותר בשוק העולמי”, מציין הראל טייב, מנכ”ל Kryon Systems אחת החברות הישראליות המובילות בתחום.

מי לא היה רוצה שרובוט יעשה את העבודה השחורה במקומו. בכל מקום עבודה יש מטלות שחורות ומעצבנות שהינו רוצים להיפתר מהם, דו”חות, הפקת רשימות, איסוף מידע והצלבה וכדומה.

חברת הטכנולוגיה הישראלית Kryon Systems, אשר נחשבת לפלטפורמת הטכנולוגיה מהמובילות בעולם ליצירת בוטים המסוגלים לבצע כמעט כל תהליך ארגוני באופן אוטומטי (RPA), עומדת מאחורי מערכת אוטומציה היברידית משוכללת. המערכת אשר נחשבת לראשונה מסוגה, מהדקת את שיתוף הפעולה בין הרובוטים הווירטואליים לעובדי בני אנוש.

מוצרי החברה הם חלק מההתפתחות הדיגיטאלית שחווה תחום הבוטים בשנים האחרונות. ככלל תחום ה-RPA מתפתח בקצב מהיר בכל העולם וגם בישראל. עד שנת 2020, תחום זה צפוי לצמוח ב-60% לעומת השנה, ויעמוד על 5 ביליארד דולר. כבר היום 28% מהחברות בעולם אימצו את השיטה ומעניקים לעובדים שלהם אפשרות לחלוקת עבודה בין רובוט ממוחשב לאדם.

בפועל, הפתרונות של Kryon Systems מציעים אוטומציה מלאה. מתוך רצון להפחית את ההשגחה והמעורבות של הגורם האנושי ומתוך רצון לספק לאנשים יעילות תעסוקתית משופרת, פרודוקטיביות ותהליך עבודה איכותי. החידוש הנוסף שלה הוא האפשרות לקטלג את הרובוטים בהתאם למחלקות האנושיות הקיימות בארגון, להקליט מערכים פנימיים בכל ארגון ולהפיק תובנות לשיפור העבודה. אבל מעל הכל, לאפשר תקשורת רציפה בין הבוטים לבין הגורם האנושי.

מנכ”ל Kryon Systems, הראל טייב מסביר: “המערכות שלנו הן בין המתקדמות והחלוצות ביותר בשוק. אנו מכירים בכך שתהליכים עסקיים מורכבים מתהליכים שמתבצעים על ידי עובדים במחלקות מרובות ושונות וברוב המקרים דורשים קשר ישיר בין הגורמים השונים”.

טייב מוסיף לספר: “הפתרון ההיברידי שלנו הוא הראשון מסוגו בשוק, כאשר הוא מציע כוח אדם וירטואלי משולב כחלק בלתי נפרד, שמטרתו לייעל את תפוקת העבודה של החברה. במצב החדש אנחנו מאפשרים לעובדים ולחברות להתרכז באזורים שאנחנו הרבה יותר טובים ויעילים, שדורשים חדשנות, דמיון ויצירתיות״.

“בשנתיים הקרובות המגזר הפיננסי כולו יהיו עסוק בהטמעת מערכות רובוטיות”

“הדרך הטובה ביותר להסביר את המערכת ההיברידית שלנו היא הסתכלות על מהלכי במוסדות פיננסיים. בהם בד”כ ישנם משימות ממוחשבות המורכבות ממאות פקודות, חלקם ניתן בקלות להעביר לאחריותם של הבוטים, בעוד אחרים דורשים מעורבות גורם אנושי, מסבירים בחברה”, מסביר טייב, “הפתרון החדש שלנו, יאפשר לעובדים במוסדות הפיננסיים לפתור את המשימות בצורה יסודית ומהירה, ולשביעות רצונו של הלקוח. זאת כמובן על ידי שיתוף פעולה מלא בין הבוטים לאנשים”.

ההתעניינות של הטכנולוגיה בקרב חברות רבות גדולה מאוד. באחרונה קראיון חתמה על הסכם חדש עם קבוצת HMS, המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים למגזר הבנקאי. הסכם אשר מעיד על הרוח החדשה הנושבת בשוק הפיננסי, והמעבר למערכות מחשוב אוטומטיות-היברידיות.

“הצורך בפתרונות רובוטיים ממוחשבים כבר מזמן קיים בענף הפיננסי. ובתקופה הקרובה, נראה אפילו עלייה במספר המותגים הבנקאיים שיטמיעו בתוכם רובוטים חדשניים”, מעריך טייב. “הבנקים מצטרפים למגזרים אחרים שכבר אימצו את שיטת העבודה המודרנית המשלבת בין בוטים לבני אדם”. הטכנולוגיה החדשה של Kryon מסוגלת לבצע כמעט כל תהליך ארגוני באופן אוטומטי.

מנכ”ל HMS, מיכאל הלפרין מסביר: “אנו מזהים בשוק צורך גדול במערכות מהסוג שמציעה קראיון סיסטמס, ושמחים על החיבור איתה. אין ספק שמדובר בחיבור אסטרטגי לשתי החברות. אוטומציה של תהליכי עבודה נמצאת כיום במרכז תשומת הלב בארגונים רבים. קיימים דרכי מימוש מגוונים לטכנולוגיה זו ובזכות שיתוף פעולה זה לקוחותינו הפיננסים ייהנו מערכים מוספים חדשים”.

מדובר בחדשות טובות גם לצרכנים. במסגרת השת”פ, קראיון תהנה מההיכרות של השותפה החדשה שלה עם השוק הפיננסי ותאגידים גדולים במשק, ומנגד HMS, תוכל להרחיב את סל השירותים שלה. “מה שחשוב זה שבסופו של דבר השירות שיינתן ללקוחות הבנקים, והמוסדות הפיננסיים על ידי נותני השירות, יהיה הרבה יותר טוב בעזרת הרובוטים הללו והמערכות הממוחשבות שאנו מציעים”.

אבל לא רק במוסדות פיננסיים. חברות רבות בארץ ובחו”ל עושות כיום שימוש במערכות אוטומטיות אשר מקדמות תהליכים יומיומיים ופותרות סוגיות מגוונות. ענף זה הידוע כ-RPA או בשמו המלא Robotic Process Automation, צובר תאוצה ומוטמע כיום כמעט בחברות כל תחום – מרפואה, טכנולוגיה, טלקום, בטחון ועוד.

חברת קראיון רשמה בעבר חמישה פטנטים על מוצריה המורכבים בין היתר מטכנולוגיות למידה עמוקה מתקדמות. פלטפורמות הדגל של החברה LEO, מאפשרת ביצוע יעיל ומדויק של תהליכים עסקיים בכל היישומים הארגוניים.

נוסדה כדי להקל על העובדים

טייב: “כבר מימיה הראשונים החברה הוקמה במטרה לקהל על העבודה של אנשים בכל התעשיות. הפוקוס היה לצמצם את בזבוז הזמן של עשיית מטלות מנהליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ושילובם של רובוטים שמסוגלים לבצע כל מטלה על הצד הטוב ביותר ולהוריד את המעמסה מהעובדים. מייסדי החברה זיהו צורך אמיתי בשוק וניצלו את ההזדמנות”.

מוצריה הטכנולוגיים של Kryon מסייעים ותומכים בעובדים ובחברות בכל אספקט אפשרי בהליך העבודה. גם תחומי המכירות כמובן לא נבדלים מכך – הרובוטים נותנים את התמיכה המלאה, בכל משימה שקשורה במכירות. בכך למעשה, נותר לאדם זמן למשימות אסטרטגיות יותר. “במבט לעתיד, אין ספק שהטמעת רובוטים והליכים אוטומטיים בהליכי מכירה, מהווה סוג של שינוי. אולם, שינוי זה פשוט מאפשר לעובדים לעסוק בסוגיות חשובות יותר במקום העבודה. לחברה שלנו, יש מוצר שמוריד כמעט לגמרי העובד את העבודה האדמיניסטרטיבית בכך שהרובוט עושה את העבודה במקומו בעיתוי וזמן שהאדם בוחר. מהצד השני, יש כלים שעוזרים לעובד בזמן אמת תוך שהוא עובד על פעולה מסוימת. המערכת מציעה לו שירותים תומכים”, מציין טייב.

מחוץ לישראל

החברה פועלת כיום במגוון ארצות בהם גם ארה”ב, ישראל, סין, תאילנד, סינגפור, אוסטרליה, הודו, איטליה, גרמניה ועוד. בין לקוחותיה של קראיון סיסטמס, כאמור, ניתן לזהות מאות ארגונים הנמנים עם רשימת Fortune 500. החברה נמצאת גם בשלבי גיוס מתקדמים. “הביקוש לטכנולוגיה שלנו ברור ומשמח בו בזמן. אבל אנחנו לא נחים על זרי הדפנה, החברה נמצאת כל העת בפיתוח מתמיד, זאת על מנת להמשיך ולהוביל את ענף ה-RPA. צריך לציין כי זה נעשה בין היתר על ידי שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה אחרות שמסייעות לנו לספק מענה רחב יותר. החזון שלנו הוא להיות חוד החנית של תחום ה-RPA”.

 

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות