אינראקטיב משיקה את :VAMP פלטפורמת הפרסום בוידאו שתסייע לבעלי אפליקציות להתחרות בגוגל ובפייסבוק

חברת ההייטק הישראלית אינראקטיב (Inneractive), המפתחת טכנולוגיות פרסום למובייל אשר נרכשה לאחרונה על ידי פייבר הגרמנית (לשעבר RNTS) ב-86 מיליון דולר, משיקה את המוצר החדש VAMP (Video Advertising Monetization Platform), פלטפורמת פרסום בוידאו שתסייע לחזק את כוחם של בעלי האפליקציות בשוק הפרסום העולמי במובייל.

“שוק הפרסום הדיגיטלי כיום נשלט על ידי גוגל ופייסבוק שלוקחים 75 סנט מכל דולר שמושקע בפרסום במובייל.  לבעלי אפליקציות קשה להתחרות עם הענקים והפתרונות שמוצעים כיום בשוק, אשר לא נותנים מענה לבעיות שבעלי אפליקציות חווים. הפתרון החדש שיצרנו במרכז הפיתוח בישראל מאפשר לבעלי אפליקציות לקבל יותר תמורה עבור שטחי הפרסום שלהם וליהנות מיתרונות טכנולוגיים בתחום פרסומות וידאו במובייל”, כך אמר זיו אלול, מייסד אינראקטיב, אשר מונה לאחרונה למנכ״ל קבוצת פייבר העולמית.

הפלטפורמה, שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של החברה בפתח תקווה, מורכבת משלושה חלקים שמשלימים אחד את השני לפתרון מושלם.

ה- Audience Vault מאפשר לבעלי אפליקציות לנתח ולחלק את בסיס-המשתמשים שלהם על בסיס פרמטרים שונים כמו גיל, מיקום, מגדר ועוד, וליצור “חבילות קהלים” מותאמות לצרכי המפרסמים שיכולות להימכר על בסיס תקציב מסוים. באמצעות ה-Vault, בעל האפליקציה יכול לדעת אילו סוגי קהלים יותר מבוקשים על ידי מפרסמים ולתמחר אותם בהתאם בצורה יותר אופטימלית.

ה-Revenue Desk הוא ה-UI (ה”דשבורד” של הפלטפורמה) אשר מאפשר לבעלי אפליקציות לנהל את כלל שטחי הפרסום, ולהגדיר את כל סוגי הפרסומות ממקום אחד. המוצר אף כולל כליA/B Testing  המאפשר לבחון סוגי פרסומות שונים ולראות איזה מצליח לייצר יותר הכנסות.

ה- Video Suite מציע מגוון רחב של סוגי פרסומות אשר בנויים ספציפית למובייל ומאפשרים לבעלי אפליקציות להציג פרסומות וידאו מתקדמות כמו פייסבוק וסנאפצ’אט.

בתמונה:זיו אלול ועופר יהודאי

תגובות סגורות