חדשות היום

סיוה מדווחת על הסכם בשוק מערכות הנהיגה החכמות: תספק מעבד ראייה ממוחשבת ל-Nextchip מדרום-קוריאה

(הרצליה, 12 בספטמבר 2017)  ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM4 שפיתחה ישולב בשבב חדש של Nextchip הדרום-קוריאנית, המיועד ליישומי נהיגה חכמה.

Nextchip מפתחת שבבים לעיבוד תמונה המיועדים למערכות נהיגה חכמות. מעבד הראייה הממוחשבת של סיוה ישולב בשבב החדש APACHE4, שיאפשר איתור הולכי רגל, רכבים, סטייה מנתיב ועצמים אחרים.  סיוה ו- Nextchip יציגו בתערוכת AutoSens, שתתקיים ב-19 בספטמבר בבריסל, בלגיה.

משפחת מעבדי הראייה הממוחשבת CEVA-XM שפיתחה סיוה, תומכת ביישומי עיבוד תמונה ו-וידאו מתקדמים, המתאימים למגוון רחב של מוצרים, בהם סמארטפונים, מערכות מעקב, רחפנים, ומכוניות אוטונומיות. בין השאר, המעבדים מאפשרים לפתח יישומים ברזולוציית תמונה גבוהה במיוחד גם בתנאי אור נמוכים, צילום 360 מעלות, מיפוי תלת-מימד, מציאות רבודה, וכן ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידה עמוקה ורשתות נוירונים.

בנוסף, מספקת סיוה תשתית תוכנה מובנית לפיתוח מהיר של יישומי בינה מלאכותית על מעבדי ה-XM, תוך חיסכון משמעותי בצריכת ההספק ומשאבי הזיכרון בהשוואה למעבדים גרפיים ומעבדים מרכזיים אחרים.

נהיגה חכמה בעלות נמוכה

מנכ”ל Nextchip, קיונגסו קים, אמר: “פיתחנו את שבב ה-APACHE4 כדי לספק לשוק הרכב מערכות נהיגה חכמות בעלויות נמוכות ובכך להגדיל את השימוש בהן. טכנולוגיית הראייה הממוחשבת של סיוה מוסיפה רמת גמישות גבוהה לפתרון שלנו ומאפשרת לנו ליהנות מיתרון תחרותי. ניסיונה והצלחתה המוכחים של סיוה בתחום הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית הופכת אותה לשותף המתאים בפיתוח דור חדש של מערכות נהיגה חכמות”.

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, הוסיף: “בחירתה של Nextchip בטכנולוגיית הראייה הממוחשבת שלנו מוכיחה פעם נוספת את יכולותיה הייחודיות והערך המוסף של סיוה בשוק מערכות הנהיגה החכמות. השבב החדש של Nextchip כולל יישומים מרכזיים של מערכות נהיגה חכמות שכל יצרנית רכב יכולה לשלב בכל דגם, ומקרב אותנו לנהיגה בטוחה יותר עבור נהגים, ובסופו של דבר לכבישים בטוחים יותר”.

תגובות סגורות