Valmet עוברת מהפך דיגיטלי באמצעות דאסו סיסטמס כדי ליצור שיתוף פעולה בין אתרי הנדסה ומכירות ב- 30 מדינות בעולם

 

הטמעת פתרונות דאסו סיסטמס מאפשרת ל- Valmet, מפתחת מובילה של טכנולוגיות ואוטומציה לתעשיות הנייר והאנרגיה, להגדיל את שביעות רצון הלקוחות שלה באמצעות מתן הצעות ממוקדות לקוח בכל פעילות של שירות ומכירות, ותוך שיפור החיסכון בחומרי גלם ומשאבים.

Valmet בחרה בפתרון הייעודי לתעשיית המיכון, Single Source for Speed, כדי לאחד ולנהל את פיתוח המוצר ואת אספקתו למספר רב של מרכזי הנדסה ושירות גלובליים הפרוסים ב-  30 מדינות ברחבי העולם. יצירת סביבה דיגיטלית שיתופית ואחידה, מאפשרת לצוותים של Valmet שקיפות גדולה יותר לגבי המוצרים והשירותים הנדרשים להיכלל בהיצע מסוים, וכן מידע לגבי המשאבים העתידיים העשויים להידרש ככל שהפרויקט יתקדם. שינויים אלה משפרים את האמינות והביצועים של תהליכי האספקה ללקוח וחוסכים בשימוש בחומרי גלם ואנרגיה.

“חברות ייצור תעשייתי התבססו באופן מסורתי על מערכות נפרדות כדי לתכנן, לייצר חלקים, ולנהל מפעלים”, אמר פיליפ ברטיסול, סגן נשיא ציוד תעשייתי, דאסו סיסטמס. “עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE חברת Valmet יכול להפוך את הסביבה המפוצלת שלה לסביבה דיגיטלית מאוחדת המספקת תוצאות מידיות. סביבות וירטואליות מייצרות סביבה דיגיטלית שמאפשרת להשיג ייצור מוצלח ומהיר, ולנהל מתן שירותים של ציוד מתוחכם מאוד. כל זאת עם יכולת מעקב מלאה מהדרישות ועד לייצור”.

באמצעות מקור מידע דיגיטלי יחיד, הכולל נתוני זמן אמת, הצוותים של Valmet יהיו מסוגלים גם לתקשר ביניהם, למנף יכולות וידע, ולגשת בקלות ובאופן מאובטח לנתונים של מוצרים, רכיבים ופרויקטים. הטמעת אפליקציות אנליטיות לניתור נתונים, חיפוש ארגוני, וניהול פרויקטים יקלו על שימוש חוזר במידע קיים, ויחסכו הנדסה חוזרת של חלקים ורכיבים שכבר קיימים.

“אנו מפעילים את פתרון Single Source for Speed של דאסו סיסטמס כדי לשפר שיתוף פעולה ותפוקה”, אמר סמפו וורגרן, מנהל PLM ב- Valmet. “החזון ארוך הטווח שלנו כולל פיתוח פתרונות למתקני ייצור אשר יקטינו צריכה של אנרגיה ומים וכן פליטות מזהמים, ואף כדי למנף את ה- IoT ומציאות וירטואלית. פלטפורמה דיגיטלית מאפשרת לנו ליצור את ההצעה המתאימה ביותר ללקוח ולנהל את מערך המוצרים המתאים כדי לתמוך טוב יותר במצוינות התהליכים שלנו ובחדשנות, ובסופו של דבר, במאמצי הקיימות של הלקוחות שלנו”.

תגובות סגורות