חדשות היום

סרגון קיבלה הזמנות נוספות בסך 66 מיליון דולר ממפעיל סלולרי Tier-1 בהודו

פלטפורמת ה- IP-20 של סרגון ממשיכה לתמוך בהרחבות מסיביות של הרשת הסלולרית של מספר מפעילים במענה לדרישה הגוברת לשירותי גלישה סלולריים

ליטל פולס, ניו-ג’רזי, 4 בדצמבר 2017 – סרגון נטוורקס (נאסד”ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי קיבלה לאחרונה הזמנות בהיקף כולל של 66 מיליון דולר לפלטפורמת ה- IP-20 שלה, ממפעיל סלולרי Tier-1 בהודו. יחד עם הזמנה זו, סך ההזמנות של מוצרי סרגון ושל השירותים המקצועיים הנלווים מצד מפעילי Tier-1 בהודו מסתכמות ביותר מ- 100 מיליון דולר במהלך המחצית השנייה של 2017. מפעילי Tier-1 בהודו ממשיכים להסתמך על יכולותיה של פלטפורמת ה- IP-20 על מנת לבצע הרחבות מסיביות של רשתות התמסורת הסלולרית באופן המהיר והפשוט ביותר, תוך הנחת היסודות לפריסת רשת צפופה בעתיד. סרגון מסייעת למפעילי הסלולר בהודו להתמודד עם האתגר לענות לדרישה הגוברת לשירותי גלישה סלולריים מצד בסיס המנויים אשר גדל במהירות, ואף צפוי להמשיך לגדול באגרסיביות במהלך השנתיים הבאות.

האספקה של הזמנות ההמשך הנוספות הללו בסך של 66 מיליון דולר תחל בחודש דצמבר, והחברה צופה כי תוכל להכיר בהכנסות בסך של כ -10 מיליון דולר מהזמנות אלו ברבעון הרביעי של שנת 2017, כאשר ההכרה בשאר ההכנסות מהזמנות אלו צפויה במחצית הראשונה של 2018. קבלת הזמנות אלו משפרת את יכולת הנהלת החברה וביטחונה לצפות קצב הכנסות רבעוניות בטווח של בין 75 ל -80 מיליון דולר לרבעון הרביעי של 2017 ולתוך 2018, כפי שצוין במהלך שיחת הוועידה לתוצאות הכספיות של הרבעון השלישי ב – 6 בנובמבר 2017.

באמצעות פריסת עורקי תמסורת מבוססי פלטפורמת ה- IP-20 בטכנולוגיית ריבוי הליבות, המפעיל הסלולרי יכול לפשט את תהליך ההתקנה וההפעלה של הציוד החדש, תוך אספקת ביצועים גבוהים לכיסוי שירותי 4G בקצבי תמסורת אלחוטיים שנעים בין
500 Mbps ל- Gbps 1, כנדרש בסביבות עירוניות וכפריות. על מנת לתמוך בתוכניות המפעיל להרחיב באופן אגרסיבי את בסיס הלקוחות שלו, פלטפורמת ה- IP-20 מאפשרת הכפלת הקיבולת בלחיצה אחת ובשליטה מרחוק, ללא צורך להגיע לאתרים, כמו גם השגת קיבולת תמסורת נוספת באמצעות שימוש ברבע מספקטרום התדרים הנדרש באופן רגיל. טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת מענה למיקוד של מפעיל זה להקים רשת תקשורת המוכנה להטמעת שירותים מתקדמים על בסיס טכנולוגיות LTE-Advanced-Pro massive MIMO בקצב קיבולת של 2 Gbps על גבי תשתית תמסורת אלחוטית (backhaul). פתרון זה יאפשר למפעיל הסלולרי להרחיב את היצע השירותים בעתיד ולהגדיל את מהירות העברת המידע עבור המנויים שלו, תוך התגברות על אילוצי הספקטרום האופייניים לאזור זה.

על פי ה- GSMA, הודו היא שוק הסלולר הגדל בקצב המהיר ביותר בעולם, במונחים של גידול במספר המנויים. הדו”ח האחרון של הארגון מצביע על כך שמספר המנויים הסלולריים בהודו צפוי לגדול ביותר מ -200 מיליון מנויים עד 2020 (בהשוואה למספרם בסוף שנת 2016), ולהגיע לשיעור חדירה של  65% בלבד עד מועד זה. מגמה נוספת, מעבר לנתון הסטטיסטי, היא השינוי בהתנהגות המנויים והמעבר משימוש בעיקר בשירותי קול לשימוש בכמות גדולה של שירותי מידע סלולריים, פועל יוצא של הפיכת  שירותים מבוססי רשת סלולרית לחלק חיוני בחיי היומיום. השילוב של שתי מגמות אלו מביא לגידול משמעותי בצריכה של שירותי מידע סלולריים, דבר אשר מהווה אתגר משמעותי לכל המפעילים הסלולריים בהודו.

“המפעילים הסלולריים בהודו מתמודדים עם אתגרים רבים בעקבות הצורך לספק מענה מידי לדרישות הודות לגידול בצריכת שירותי מידע, תוך היערכות לצרכי הקיבולת העתידיים בשוק דינמי בו קיים גידול מהיר במספר המנויים ומשאב תדרים מוגבל”, אמר עירא פלטי נשיא ומנכ”ל סרגון. “פלטפורמת ה- IP-20 שלנו הינה אידיאלית להתמודדות עם אתגרי התמסורת הסלולרית המגוונים הללו בו זמנית, ואנו גאים לתמוך, פעם נוספת, בשלב חדש של פריסת הרשת הרב שנתית של לקוח זה. התפקיד המשמעותי של סרגון באזור זה מתבטא בהזמנות חדשות אלו, יחד עם מספר הזמנות גדולות מלקוח זה ומפעילות סלולריות אחרות בהודו, אשר התקבלו מוקדם יותר השנה”.

תגובות סגורות