טכנולוגיות ישראליות של נען-דן ג’יין בתחום הענן והמובייל בלב פרויקט חקלאי בהודו. ההיקף הכולל: 75 מיליון דולר

הפתרונות בפרויקט שיכסה שטח של 123 אלף  דונם, יספק את צרכיהם של מעל 7300 חקלאים מקומיים והם כוללים שימוש במערכות פיקוד ובקרה לניטור ההשקיה האוטומטית ומערכת מבוססת ענן, אותה יוכלו החקלאים בשטח לתפעל באמצעות אפליקציית מובייל, כמו גם מערכות טפטוף בהשקייה

טכנולוגיות ופתרונות שפותחו, בין השאר, על ידי נען-דן ג’יין, חלוצת חברות ההשקיה הישראליות, חברה בין-לאומית מובילה ביצור והפצה של פתרונות טכנולוגיים לחקלאות, ישולבו במסגרת פרויקט השקיה מודרנית בטפטוף הנחשב לגדול בעולם. הפרויקט יכסה שטח של 123 אלף  דונם ויספק את צרכיהם של מעל 7300 חקלאים מקומיים, ב- 15 כפרים. ההיקף הכספי מוערך ב-75 מיליון דולר.

במסגרת הפרויקט בקרנטקה שבהודו, של חברת האם ההודית, Jain Irrigation, ישולבו כמה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחומי החקלאות, ביניהן שימוש במערכות פיקוד ובקרה Jain-logic, שידאגו לבקרת וניטור ההשקיה והדישון האוטומטית, כמו גם מערכת Jain IrriCare מבוססת הענן, אותה יוכלו החקלאים בשטח לתפעל באמצעות אפליקציית מובייל. ״מדובר בייעול משמעותי שלא רק יחסוך אלפי שעות אדם, אלא בעיקר יחסוך במים מאד  יקרים, ישפר את איכות  הקרקע המושקית ויעלה את רמת החיים של עשרות אלפי התושבים באזור״, אומר זיו רונן, סמנכ”ל בחברת נען-דן ג’יין. בפרוייקט משולבות גם מערכות שאיבה מתקדמות, רשתות צנרת HDPE/PVC של החברה ובמערכות מתקדמות של טפטוף בהשקיה.

״אנו מניעים מהפיכה בתחום ההשקיה במדינה״, אומר אניל ג׳יין, מנכ”ל תאגיד Jain Irrigation. ״הגישה החדשנית בה אנו נוקטים בפרויקט תוך שימוש באנרגיה סולרית ובצנרת הובלת מים ולא בתעלות פתוחות היא גישה חלוצית, שכבר הוכיחה את יעילותה בלא מעט מקומות ברחבי העולם ״.

Jain Irrigation Systems Limited (JISL) היא חברה הודית רב לאומית, עם הכנסות של מעל מיליארד דולר בשנה, המפעילה מעל 30 מפעלי ייצור ברחבי העולם. החברה היא חלוצה בתחום מערכות ההשקיה המודרניות ובטכנולוגיות שימור מים אחרות. JISL היא גם חלוצה עולמית באימוץ טכנולוגיות IoT בתחומי החקלאות ומובילה ביצירת פתרונות גלובליים באמצעות חקלאות מדייקת (Precision agriculture).

חברת נען דן ג’יין  הישראלית, החוגגת כיום 80 שנות ולזכותה הפיתוחים הראשונים גם  בשטח ההשקיה בהמטרה ובמערפלים בישראל ובעולם, משמשת גם  כזרוע השיווק והפעילות הבינלאומית של קונצרןJain , ופועלת בלמעלה מ- 100 מדינות בעולם.

לסרטון על הפרוייקט: https://youtu.be/6-QC2yX306A

 

תגובות סגורות