חדשות היום

מנכ”ל אינטל העולמית יגיע במיוחד לישראל למופע הרחפנים בטקס המשואות

הרצל, שרוליק, חומת ירושלים, יונת שלום, מגן דוד – כל אלה, לצד סמלים נוספים, יוצגו ביום ד’ בערב במסגרת מופע הרחפנים המיוחד של אינטל בטקס המשואות, לציון 70 שנה למדינת ישראל. לאירוע יגיע במיוחד מנכ”ל אינטל העולמית, בריאן קרזניץ. “אני נרגש להגיע לישראל בערב יום העצמאות, בירושלים, ולהשתתף באירוע החשוב והמרגש הזה. השנה, ב-2018, אינטל מציינת 50 שנה להיווסדה ומדינת ישראל חוגגת 70 שנה להקמתה. זהו יום הולדת כפול ומרגש”, בירך קרזניץ. הוא צפוי להשתתף בטקס.

פרופ’ אמנון שעשוע מייסד, מנכל וCTO מובילאיי: “אני מברך את מנכ”ל אינטל העולמית על הגעתו לישראל בערב יום העצמאות, ושמח על כוונתו לקחת חלק בטקס הכי ישראלי ומרגש.

אינטל קשרה עצמה לישראל לפני עשרות שנים במהלכן פעלה והשקיעה בישראל רבות, והיום היא עושה צעד נוסף בחיזוק קשר זה, באמצעות מופע רחפנים מרהיב אשר יציג סמלים ישראלים היסטורים. יום העצמאות הוא יום של גאווה ושמחה על ההשגים וההצלחות שלנו כמדינה. והיום, אני גאה במיוחד גם בהישגים של מובילאיי ואינטל לאורך השנים, שאני מאמין שיש להם תרומה לא מבוטלת. בהזדמנות זו נאחל ברכות גם לאינטל כחברה, שחוגגת 50 שנים להיווסדה”.

מופע הרחפנים של אינטל, שיופיע לראשונה בישראל עם 300 רחפנים לכבוד יום העצמאות, מבוסס על תצוגת אורות המונעת באמצעות רחפני Shooting Star שפיתחה ענקית הטכנולוגיה. הרחפנים יוצרים בשמיים תמונות וצורות המסונכרנים עם מוזיקה ואפקטי תאורה.

“טקס המשואות החגיגי שיפתח את חגיגות יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינת ישראל עומד השנה בסימן מורשת של חדשנות, ואנו גאים ושמחים לייצג בו חדשנות פורצת דרך באמצעות טכנולוגיית רחפני ה- Shooting Stars של אינטל, כאשר מטיס יחיד הוא שאחראי על הטסת 300 הרחפנים המבצעים את המופע”, אמר יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל. “גם בתחילת דרכה בישראל, לפני 44 שנה, הביאה עמה אינטל חדשנות טכנולוגית ראשונה מסוגה כאשר הקימה כאן בישראל מרכז פיתוח לפיתוח מעבדים ולאחר מכן מפעל ייצור שבבים מהאיכותיים של אינטל בעולם כולו”.

חוץ מקרזניץ – שהגיע מארה”ב במיוחד לרגל האירוע, ישתתפו בטקס שורה של בכירים באינטל ישראל, בהם: אמנון שעשוע, אמיר פיינטוך, מקסין פסברג, יניב גרטי וקרין אייבשיץ סגל.

רחפן Shooting Star של אינטל הוא רחפן שנבנה במיוחד לתצוגות אור עם נורות LED מובנות המסוגלות ליצור יותר מ-4 מיליארד צירופי צבעים. הרחפן עצמו בנוי בצורה בטיחותית במיוחד עם מדחפי פלסטיק הנתונים בתוך כלוב, כיסוי מחומר מוקצף, ללא ברגים ומשקלו 330 גרם בלבד. אינטל יצרה גם תוכנה מיוחדת הממכנת את תהליך האנימציה בנוסף, התוכנה מריצה בדיקה מקיפה של צי הרחפנים כולו לפני כל טיסה ובוחרת את הרחפנים המתאימים ביותר לכל טיסה בהתאם לחיי הסוללה, קליטת ה-GPS ופרמטרים נוספים.

לפני מופע האורות המתקיים בישראל, אינטל הציגה מספר מופעי אורות עם רחפני Shooting Star של אינטל בארה”ב, לרבות מופע בהפסקת המחצית של הסופר בואל ה-71 במספר, בחגיגה לרגל ההשקה המקומית של הסרט “וונדר וומן” בהפקת וורנר ברוס בלוס אנג’לס ומופע אורות לילי שכלל יותר מ-90 מופעים בדיסני ספרינגס בדיסני וורלד באורלנדו בעונת חגי 2016.

תגובות סגורות