חדשות היום

סומוטו משיקה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לפרסום בוידאו

סומוטו (ת”א: סמטו) מכריזה על פלטפורמה חדשה, טכנולוגית ומתקדמת לפרסום בוידאו. הפלטפורמה נבדקה מול מוצרים מתחרים, הציגה יתרונות במודולים שונים וכבר פועלת ומשולבת כמוצר בטא. היא פותחה על ידי קבוצת מומחים בכירים מהחברה ומיועדת לייתר את הצורך במתווכים בין המפרסם לבעל האתר, תוך יצירת שקיפות מלאה לצדדים. סומוטו היא חברה תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בווידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שפיתחה החברה.

הפלטפורמה כוללת יכולות AdServer מתקדם עם יעילות תפעולית גבוהה, RTB 2.5Bidder – הכולל טכנולוגית Machine Learning מתקדמת לאופטימיזצית קנית מדיה, Header Bidder – לדיספליי ווידיאו, יכולות SSP , Demand Optimization , Video Player – נגן פרסומות וידאו, מתקדם טכנולוגית. ה- Video Player שכולל הפתרון החדש מיועד למחשבים נייחים, ניידים ומובייל, והציג ביצועים עדיפים על פני מוצרים מקבילים. ה- Ad Server הכלול משמש לשמירת והגשת פרסומות וידאו באופן יעיל, מהיר ונוח לשימוש, וכן כולל יכולות מתקדמות של אופטימיזציית תמחור של שטחי פרסום. בנוסף, הפתרון מאפשר שילוב חכם בין שיטות פרסום שונות וכולל פתרונות קניה ומכירה ב- RTB, כלומר, בדרך של מכרז שמתקיים בזמן אמת. הפתרון, בו נעשה שימוש בקרב מספר שותפים, קיבל משוב חיובי והחברה חתמה על חוזה עם אחת ממפתחות האפליקציות המובילות בעולם להטמעת הפתרון עבור פעילות מוניטיזציית הוידיאו שלה.

סומוטו ממשיכה בפיתוח טכנולוגיה מתקדמת זו ובכוונתה לפתח ולהכריז על מוצר המבוסס על טכנולוגיות עדכניות נוספות שלהערכת החברה יוכלו לסייע בפתרון בעיות איתן מתמודדת תעשיית הפרסום בוידיאו העולמית. החברה פועלת על מנת שמוצר זה יכלול אחד או יותר מהמרכיבים הבאים: מערכת למניעת הונאות שהשפעתה על הכנסות השוק משמעותית ביותר והיא עתידה לחזק את השקיפות והאמינות בין המפרסם לבעל שטחי הפרסום; מערכת מסחר מבוזרת מבוססת טכנולוגיות עדכניות בין מפרסמים לבעלי שטחי פרסום; יכולות ביצוע Targeting (המהווה שיווק ישיר למשתמש על סמך מידע סטטיסטי) על משתמשים בצורה אנונימית ואוטומטית; טיפול בחוזים ותשלומים באופן אוטומטי בין מפרסמים לבעלי אתרים; Brand Safety. פעילות זו תפעל במסגרת חברת הבת Meme או בחברה נפרדת.

כזכור, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג’ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג’ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום  מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל.

תגובות סגורות