הסטארטאפ CardioScale הוא הזוכה בתחרות טכנולוגיות לוחמה בטרור של משרד ההגנה האמריקאי ומשרד הביטחון

CardioScale  ו-Colugo הם הזוכים בתחרות הסטארטאפים בתחום טכנולוגיות לוחמה בטרור 2018 (CTTSC3) של משרד ההגנה האמריקאי, משרד הביטחון הישראלי ופורום MIT ליזמות בישראל. שני הסטארטאפים נבחרו מבין מאות חברות שהגישו מועמדות מכל העולם, ו-23 שהגיעו לשלב הגמר.

חברת CardioScale, שהגיעה למקום הראשון, הטמיעה אלגוריתם ניטור רפואי מציל חיים בצמיד זרוע, המאפשר שיפור דרמטי בטיפול בנפגעי פעולות טרור תוך קבלת החלטות רפואיות טובה יותר. הפיתוח מגדיל את שיעורי ההישרדות של נפגעי פיגועי טרור וארועים מרובי נפגעים אחרים. החברה זכתה בפרס בהיקף 100 אלף $  מזומן.

חברת Colugo שזכתה במקום השני פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לכלי טייס בלתי מאויש, המשלבת טכנולוגיה של רחפן וטכנולוגיית כלי טייס בעל כנף קבועה, ללא החסרונות של אף אחת מהן. הטכנולוגיה מאפשרת להמריא ולנחות אנכית כמו רחפן, ולטוס למרחקים ופרקי זמן ארוכים כמו כלי טייס בלתי מאוייש בעל כנף-קבועה. היא זכתה בפרס של 10,000 $ במזומן. את הפרסים העניקו נציג בכיר בשגרירות ארה”ב בישראל ותא”ל ניר חלמיש ראש מו”פ במפא”ת במשרד הביטחון.

גמר התחרות התקיים במהלך כנס “טכנולוגיות לוחמה בטרור” שפתח את “שבוע הסייבר” באוניברסיטת ת”א.

בתמונה: הזוכים בתחרות, מעוז בן ארי וד”ר אורי גבאי מהסטארטאפ CardioScale, יחד עם מארגני התחרות ממשרד ההגנה האמריקאי, משרד הביטחון הישראלי ופורום MIT ליזמות.

 

תגובות סגורות