חדשות היום

ענקית ניהול האנרגיה הגלובלית Eaton מגיעה לישראל; מקימה מרכזי מכירה, שיווק והפצה ישירים ברעננה ובאשדוד

Eaton (איטון), חברת ניהול אנרגיה גלובלית, הודיעה היום, יום ג’, על הקמת חברת איטון ישראל, אשר תפעל בשני אתרים – מרכז מכירות שיווק ותמיכה ברעננה ומרכז לוגיסטיקה והפצה באשדוד. במרכזים החדשים, בהובלתו של איתי צפרוני, מנכ”ל איטון ישראל, יועסקו עשרות עובדים אשר תהליך גיוסם ימשך עד סוף השנה.

איטון היא חברת ניהול אנרגיה גלובלית המספקת פתרונות לניהול אנרגיה, בצורה יעילה, בטוחה וברת קיימא. איטון מחויבת לשיפור איכות החיים ואיכות הסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיות ושירותים לניהול אנרגיה. החברה, מעסיקה כ-96 אלף עובדים ומשווקת את מוצריה ביותר מ-175 מדינות. בשנת 2017 הסתכמו מכירותיה ב-20.4 מיליארד דולר.

המוצרים והשירותים של איטון היו זמינים עד כה לאלפי לקוחותיה בישראל, באמצעות מערך רחב של כעשרה מפיצים. כעת, בעקבות החלטת החברה העולמית להקים בישראל פעילות עסקית ישירה, חלק ניכר מפורטפוליו המוצרים והשירותים, כמו גם התמיכה המקצועית,  יסופקו ללקוחות, לשותפים ולמפיצים, ישירות על ידי עובדי החברה. המוצרים והשירותים שיוצעו בישראל, הם בתחומים של אספקת חשמל, אחסון אנרגיה, פתרונות לתעשייה חכמה ומרכזי נתונים, וכן פתרונות בטיחות והצלת חיים כגון ניטור אש ועשן ומערכות תאורת חרום מרכזיות ודינמיות. החברה מצפה להכפיל מכירותיה בישראל בשלוש השנים הקרובות.

סיריל בריסון, סגן נשיא לשיווק ב EMEA Eaton, אשר הגיע לישראל לרגל  השקת הפעילות, אמר כי “ההחלטה להשקיע בהרחבת נוכחותנו בישראל, הגיעה לאחר חמש שנות פעילות משגשגת בשוק המקומי. בתקופה זו ביססנו, בסיוע שותפינו בישראל, תשתית רחבה ויציבה של לקוחות וחיזקנו את המודעות למוניטין הגלובלי שלנו בתחום ניהול האנרגיה. הגענו לנקודה שבה כדי להמשיך לצמוח ולהגדיל את נתח השוק שלנו בישראל, יש צורך בהרחבת היצע המוצרים והשירותים הזמינים בשוק המקומי. במקביל, אנו מרחיבים את מערך המומחים שלנו, אשר ייתנו מענה מקצועי באופן ישיר ללקוחות. ישראל, כמוקד

חדשנות גלובלי, אשר ידועה כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות מתקדמות, הינה המקום הנכון עבורנו לביצוע השקעה אסטרטגית ואנו שמחים על התפתחות עסקית זו”.

איתי צפרוני, מנכ”ל Eaton ישראל: “השוק הישראלי הוא גדול ומשמעותי עבורנו. לקוחותינו ושותפינו מכל  מגזרי התעשייה, רוצים ליהנות מהחדשנות הטכנולוגית השלובה בכל המוצרים שלנו והביקוש הגדל מצדם, מאפשר הקמת אופרציה מקומית שתספק מענה לדרישות השוק”. צפרוני הוסיף – “בכוונתנו להמשיך לגדול בישראל, גם בנתח השוק וגם בהיקף ההשקעות שנבצע פה. המטרה שלנו היא לסייע לעסקים ולמשקי בית בישראל להפחית את צריכת האנרגיה ואת עלויות התפעול באופן בטוח ואמין, על מנת לשפר את איכות החיים ואיכות הסביבה”.

בתמונה מעלה: סיריל בריסון ואיתי צפרוני_

תגובות סגורות