חדשות היום

פיקסל אחד שלושה מימדים מליון צבעים

לראשונה בישראל: מדפסת  HP בתלת ממד ובצבע מלא

חברת מפעיל תשיק לראשונה בישראל את מדפסת התלת ממד בצבע מלא של חברת HP.

ענקית ההדפסה, חברת HP, מרחיבה את היצע מדפסות התלת ממד שלה בישראל ומשיקה לראשונה ע״י חברת מפעיל את סדרת המדפסות בתלת ממד ה- Jet Fusion 300/500 לאב טיפוס ולייצור בצבע מלא. לראשונה בישראל, חברת HP מאפשרת לייצר במהירות ובעלות נמוכה, חלקים פונקציונאליים, החל מאבטיפוס ועד לייצור סופי של סדרות קטנות ובינוניות, במגוון צבעי הקשת הקיימים המוכרים לנו היום מעולמות ההדפסה בדו ממד.

ה- HP Jet Fusion 3D נחשבת לטכנולוגיה המתקדמת ביותר ול- innovation disruptive (חדשנות משבשת), שמשנה את כללי המשחק ויוצרת הזדמנויות חדשות עבור שוק הייצור התעשייתי העולמי, המוערך בהיקף של כ- 12 טריליון דולרים. ה- HP Jet Fusion 3D מוזילה את עלויות ההדפסה בתלת ממד ב- 50% ומאיצה את מהירות ההדפסה עד פי 10 לעומת מדפסות תלת ממד אחרות בסדר גודל דומה.

HP היא הספקית המובילה בעולם של מדפסות תלת ממד להדפסת פלסטיק. טכנולוגיית ההתכה עליה מבוסס ה- Multi Jet Fusion 3D ויכולתה הייחודית לשלוט במאפייני החומר ברמת הווקסל (יחידת נפח קטנה ביותר- פיקסל תלת ממד), יוצרת מהפיכה בעולמות העיצוב, אבי הטיפוס והייצור. דבר זה מאפשר את העיצוב והייצור של חלקים שלא ניתן היה לייצר בעבר ומבטיח כי בעתיד נוכל לייצר מוצרים בעלי תכונות פיזיות מרובות כגון רמת נוקשות וגמישות משתנה, צבעים ומרקמים שונים ואפילו מוליכות חשמלית ותקשורת.

לדברי רז דרבי, מנכ״ל חברת מפעיל ״מדפסת ה- HP Jet Fusion 300/500 מעניקה את החופש ליצור כמות ומגוון גדולים יותר של חלקים חזקים ומדויקים המשוחררים מהאילוצים והדפוסים של שיטות הייצור המסורתיות. יכולתה הייחודית של HP לשלוט במאפייני ההדפסה ברמת הווקסל ובכל קשת הצבעים, מאפשרת את תכנונם וייצורם של חלקים שלא היה ניתן לחשוב עליהם עד היו

מוצרים שהודפסו בפיקסל צבעוני תלת ממדי. קרדיט יח״צ.

מוצרים שהודפסו בפיקסל צבעוני תלת ממדי. קרדיט יח״צ.

ם לתחומי הבריאות, הרכב, מוצרי הצריכה ותעשיות אחרות. לא משנה מאיזה תחום בתעשייה אתם, אם אתם יזמים, צוות פיתוח של מרכז R&D, עסקים קטנים ובינוניים, מוסדות מחקר ואוניברסיטאות או מעצבים, ההזדמנות לפיתוח הרעיון הגדול הבא באמצעות ה- HP Jet Fusion היא אדירה והפוטנציאל לייצר יישומים חדשים בלתי מוגבל. סטנדרטי האיכות הגבוהים של HP, בשילוב השירות המקצועי וההתמחות הייחודית של מפעיל, המטמיעה כבר היום את מגוון הטכנולוגיות של HP בתלת ממד ובדו ממד אצל החברות המובילות בישראל, יוצקים תוכן חדש ומרחיבים את היריעה של המהפכה התעשייתית הרביעית בישראל.

 

מפעיל היא שותף פלטינה של חברת HP מעל 25 שנה וזוכת פרס השותף הצומח ביותר בקבוצת המדינות אליה שייכת (לשנת 2017). מפעיל תספק שירותי התקנה, הדרכה, תמיכה כמו גם אופטימיזציה של ביצועי ה- HP Jet Fusion 300/500. מפעיל תציג את ה- HP Jet Fusion 300/500 בחשיפה ראשונה  בתאריך 11.7.

להרשמה מוקדמת התקשרו עוד היום למפעיל *9495.

  • .

תגובות סגורות