דאסו אוויאיישן תיישם את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

דאסו אוויאיישן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם דאסו סיסטמס ליישום פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בתוך קבוצת דאסו אוויאיישן. לפ ההסכם, דאסו אוויאיישן תחליף את כל פתרונות ה-PLM (מחזור חיי מוצר) שבתוכנות המטוסים האזרחיים והצבאיים שלה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. באופן זה דאסו אוויאיישן בחרה בצעד שישמר את מובילותה בתהליכים תעשייתיים דיגיטליים, בהם היא חלוצה יותר מ-30 שנה. גישה זו היא חלק מתוכנית שינוי שהשיקה חברת דאסו אוויאיישןכדי לבצע אופטימיזציה בתהליכי התפעול שלה בתחומי המוצרים והשירותים, האיכות והעלויות.

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE עשויה לאפשר לדאסו אוויאיישן להיענות לאתגרים הבאים: הרחבת סדרת מטוסי העסקים מדגם פלקון, המשך פיתוח של מטוס הקרב דאסו ראפאל, ופיתוח שיתופי של כלי טיס נוספים כגון מטוס הקרב העתידי, מזל”ט  MALEתצפיתני ועוד. הסכם שיתוף פעולה זה עולה בקנה אחד עם תרבות החדשנות המתמשכת של דאסו אוויאיישן, אשר היוותה את כור ההיתוך להיווצרות תוכנת CATIA ולאחר מכן הובילה להמצאת תהליך המידול הוירטואלי ולתהליך שיתוף הפעולה הדיגיטלי, בין שותפים תעשייתיים בתוכניות שיתוף פעולה בינלאומיות.

אריק טראפייר, יו”ר ומנכ”ל דאסו אוויאיישן, אמר: “כחברה אדריכלית,תעשייתית ואינטגרטור של מערכות אווירונאוטיות מורכבות, עמוד השדרה של רשת תעשייתית אסטרטגית עם מאות חברות בצרפת ובעולם, דאסו אוויאיישןתמיד מיישמת את הפלטפורמות הדיגיטליות הטובות ביותר כדי לעצב, לייצור ולתמוך במוצרים ובשירותים הנדרשים על ידי הלקוחות האזרחיים והצבאיים שלנו ברחבי העולם. היום, אנו משוכנעים כי 3DEXPERIENCE הוא הפתרון המתקדם ביותר לתמיכה בכל העסקים שלנו.”

ברנרד צ’רלס, סגן יו”ר מועצת המנהלים ומנכ”ל דאסו סיסטמס, הוסיף כי “דאסו אוויאיישןבחרה באסטרטגיה שאפתנית: ליישם את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ככלי לאינטגרציה ושינוי עסקי, כל זאתעל ידי שילוב המודל העסקי, המודל התעשייתי, הפיתוח והתמיכה. דבר זה ממחיש היטב את הרב מימדיות הטמון בחדשנות שיתופית. יצירת תאומים דיגיטאליים (digital twins), המאפשרת את שילובם של מוצרים עם שירותים, מהווה דוגמה מושלמת לתעשייה של המאה ה-21.”

תגובות סגורות