חברת מנטיס ויז’ן מודיעה על השלמת סבב גיוס בסכום של 55 מיליון דולר

חברת מנטיס ויז’ן (Mantis Vision), המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-ממד (3D), מודיעה היום (ב’) על השלמת סבב גיוס של 55 מיליון דולר. הגיוס יסייע לחברה להעמיק את אחיזתה בשוק האסייתי ובסין בפרט, להמשך פיתוח טכנולוגי של מוצרי החברה, וכן להכפלת מצבת העובדים של החברה. מבין המשקיעים בסבב הנוכחי קרן סמסונג קטליסט (Samsung Catalyst Fund), שהובילה את סבב הגיוס הקודם של החברה, וחברת לואנמאי קואנטום (Co Luenmai Quantum) הסינית. בנוסף, מכריזות מנטיס ויז’ן ולואנמאי קואנטום על הקמת מיזם משותף, “מנטיס ויז’ן טכנולוגיות” (MantisVision Technologies), שיסייע בחדירה וביסוס מעמדה של החברה בשוק הסיני. סך ההשקעות בחברה, כולל הגיוס הנוכחי, עומד על 83 מיליון דולר.

חברת מנטיס ויז’ן מתמחה בפיתוח וייצור טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-ממד (3D) למגוון שימושים – החל במצלמות תלת-ממד לסמארטפונים המיועדים לקהל הרחב, עבור אולפני תלת-ממד מקצועיים, ועד לסורקי תלת-ממד ליישומים תעשייתיים. סבב הגיוס הנוכחי ישמש להגברת מאמצי השיווק והמו”פ של החברה על ידי פיתוח ושדרוג יכולות הסריקה וצילום בתלת-ממד.  רק לפני מספר שבועות הודיעה החברה על שת”פ עם חברת שיאומי (Xiaomi) הסינית והטמעת מצלמת תלת-הממד שפיתחה בסמארטפון הדגל, ה- Mi8, מכשיר האנדרואיד הראשון המאפשר שימושי תלת-ממד שהתאפשרו עד כה באמצעות תוכנות ניתוח תמונה דו-מימדית בלבד.

המיזם המשותף “מנטיס ויז’ן טכנולוגיות” הינו חברה סינית שנוסדה לחזק את אחיזתה של מנטיס ויז’ן בשוק הסיני. מנטיס ויז’ן טכנולוגיות, כבר פעילה בסין ולה משרדים בבייג’ינג ובשנגחאי. החברה תשחק תפקיד מהותי בלוקליזציה, קידום ותמיכה במוצרי מנטיס ויז’ן השונים בשוק הסיני, ותתמקד במכירות ותמיכה טכנית ללקוחות החברה.

בנוסף, חברת מנטיס ויז’ן מכריזה על כוונתה להכפיל את מצבת עובדיה עד סוף שנת 2020, ולגדול מ-160 עובדים המועסקים במרכזי החברה בישראל, סלובקיה, ארה”ב ובסין. החברה מבקשת להעסיק מומחים בתחומי המכירות והפיתוח העסקי, ארכיטקטורה וניהול תכניות הנדסיות בתחומי החומרה, הטמעת מערכות ותוכנות, הנדסת מו”פ מתקדמת בתחום חקר אלגוריתמים, ראיה ממוחשבת ולמידה עמוקה, מומחי אופטיקה מתקדמת, וכן מהנדסי מצלמות לטלפונים חכמים ומפתחי אפליקציות תלת-ממד.

לדברי סו צ’ונג קיונג, מנכ”ל ויו”ר חברת Luenmei Quantum Co: “חברת לואנמאי קואנטום עוקבת אחר עולם ההייטק הישראלי, המייצר טכנולוגיה יוצאת דופן כבר שנים רבות. טכנולוגיית תלת-הממד המתקדמת והוורסטילית של מנטיס ויז’ן הינה הטובה והנוחה ביותר ליישום על גבי טלפונים חכמים, פרוטוקולי אבטחה דוגמת FaceID, וכן גם בתעשיות הבידור בשלל תצורותיהן. מצאנו כי חברת מנטיס ויז’ן הינה השותפה הנכונה בשבילנו לסייע בקידום חדשנות ברחבי העולם”.

לדברי דויד גולדשמידט, סמנכ”ל ודירקטור מנהל בקרן סמסונג קטליסט: “אנו בני האדם חשים את המציאות בתלת-ממד, אך טכנולוגיית הצילום הנוכחית עודנה דו-מימדית, ובכך מגבילה את האופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה ויוצרים תכנים. חברת מנטיס ויז’ן מובילה את הדרך בטכנולוגיית חישה בתלת מימד, עם פתרונות בגודל פיזי קטן ועלות נמוכה דייה להטמעתם במגוון רחב של מוצרים לצרכן הסופי. בעתיד, חישה בתלת-ממד תוכל לאפשר שואבי אבק חכמים יותר, למכוניות חכמות ובטוחות יותר, והצרכנים עצמם יהפכו ליוצרי תוכן בתלת-ממד. האפשרויות בלתי מוגבלות”.

לדברי גור אריה ביתן, מייסד ומנכ”ל מנטיס ויז’ן: “ההכרזות האחרונות הן רק הוכחה נוספת להתקדמותה המטאורית של מנטיס ויז’ן בתקופה האחרונה, הן בפן העסקי והן בפן הטכנולוגי. המשך השותפות עם קרן סמסונג קטליסט וחברת לואנמאי קואנטום היא אסטרטגית עבורנו והודות לה ולמיזם החדש, נוכל להעמיק את אחיזתנו בשוק הסיני ולבסס את מעמדנו שם”.

בתמונה מעלה: גור אריה ביתן, מייסד ומנכ”ל מנטיס ויז’ן.

תגובות סגורות