סטארט אפ בבורסה ליהלומים יפתח טכנולוגיה למדידה וירטואלית של טבעות ותכשיטים

החממה הטכנולוגית של הבורסה ליהלומים יוצאת לדרך: חברת הסטארט-אפ הישראלית Inova (אינובה) חתמה היום (יום ג’) על הסכם עם הבורסה ליהלומים ברמת גן ופתחה את משרדיה בחממה הטכנולוגית Diamond Tech, ובכך חנכה את הפעילות בחממה הטכנולוגית.

אינובה, שהוקמה בידי ארטיום סונדלזון וגנדי פיסצקי, מפתחת פתרונות טכנולוגיים לשיווק און-ליין של יהלומים ותכשיטים באמצעות מציאות רבודה (Augmented realty, AR). יהלומנים ותכשיטנים שיטמיעו את הטכנולוגיה של אינובה וישתמשו בה יוכלו לאפשר לצרכנים “למדוד” תכשיטים ויהלומים מרחוק באמצעות הדמיה ממוחשבת שתתקיים במציאות הפיזית ועל גופם של הצרכנים.

בבורסה ברמת גן נפתחה השנה החממה טכנולוגית (“מרכז לפיתוח חדשנות”) Diamond Tech המיועדת להעניק מימון ותמיכה לחברות סטראט-אפ שמפתחות טכנולוגיות המקדמות את ענף היהלומים. Diamond Tech מתמקדת בסיוע לחברות סטארט-אפ ישראליות שנמצאות בשלב ההתחלתי של הפיתוח ועוסקות בכל שימושי היהלומים – החל מתכשיטנות, המשך ב- e-commerceועד תעשיות הרובוטים, התוכנה, החומרה, בינה מלאכותית, big data. ההסכמים שנחתמים עם החברות הפעילות בחממה מבטיחים שפיתוחיהן ישרתו קודם כל את תעשיית היהלומים הישראלית.

הקמת החממה הטכנולוגית Diamond Tech היא חלק ממהלך אסטרטגי של הבורסה ליהלומים – לנצל את היזמות הטכנולוגית הישראלית לקידום הענף בישראל ולחילוצו מהמשבר שבו הוא נמצא.

לדברי נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: “הקמת החממה הטכנולוגית היא חלק ממהפכה טכנולוגית שלמה שאנחנו מבצעים בבורסה. ישראל היא מובילה עולמית בפיתוחים טכנולוגיים – מה שהופך אותנו למקום אידיאלי להוביל את תעשיית היהלומים לכיוונים טכנולוגיים חדשים. הבורסה תשקיע את כל משאביה כדי להבטיח את ההצלחה של חברות הסטראט-אפ שיפעלו בחממה ואת תרומתן לתעשיית היהלומים. אני מודה ליו”ר ועד החממה בועז מולדבסקי”.

חנה טולדנו, מנהלת החממה הטכנולוגית, אומרת: “החממה הטכנולוגית של הבורסה פועלת לקידום חדשנות ויזמות בעולם היהלומים, במטרה לעודד טכנולוגיות חדשות וייחודיות שיקדמו צמיחה והתפתחות בענף”.

תגובות סגורות