בינת תקשורת משיקה את ה”סייבר דום”: מערך אבטחת מידע כולל לארגונים בגודל בינוני

חברת בינת תקשורת מחשבים משיקה את ה“סייבר דום”, מערך כולל לאבטחת מידע מפני איומי סייבר, המיועד לארגונים בעלי מאות משתמשים. ה”סייבר דום” הינו שילוב ייחודי של פלטפורמת הגנת סייבר המיישמת מספר רב של טכנולוגיות מתקדמות של מיטב יצרני התוכנה והחומרה בתחום  אבטחת הסייבר, המותקנים במערכות הארגון, תוך יצירת אינטגרציה וסינרגיה מלאה ביניהם. ה”סייבר דום” נותן לארגון כיסוי נרחב ומעמיק בזמן אמת מפני אלפי סוגים של מתקפות.

פתרון ה”סייבר דום” ייחודי בכך שהוא מספק פתרון אבטחה רב שכבתית הכולל מוצרי אבטחת מידע המותקנים באתרי הלקוח, ולמעשה מחליפים או משולבים במערך אבטחת המידע הקיים. הציוד והמערכות  שיותקנו עבור הלקוחות ינוטרו על ידי מוקד המופעל 24/7 על ידי האנליסטים הטובים בתעשייה, המנתחים ומנטרים את הרשת הארגונית באופן מתמיד. בנוסף,  “צוות המענה המידי” הייעודי שהוקם על ידי החברה מיומן להגיב באפקטיביות, במהירות ותוך נקיטת פעולות פרואקטיביות, לכל איום סייבר ולמנוע אותו, גם במקרה שהאיום התגלה מבעוד מועד, וגם במקרה שבו כבר בוצעה חדירה למערכות הארגוניות. זאת, מתוך הבנה כי למתקפות סייבר שאינן מטופלות כראוי יש פוטנציאל להסב נזקים אדירים לארגון, ללקוחותיו ולספקיו ואף להוביל לפגיעה כלכלית.

לדברי אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת מחשבים: “פתרונות הגנת הסייבר המשמשים כיום ארגונים בגודל בינוני – אינם מספיקים. הטכנולוגיה מתקדמת – אך התוקפים יותר. פושעים מאורגנים, האקרים אקטיביסטיים ואף סוכנים של מדינות אויב, משיקים מתקפות סייבר בלתי פוסקות כנגד ארגונים מסחריים, גופים ממשלתיים ואפילו כנגד תשתיות מדינתיות קריטיות. בעוד שמערך הסייבר הלאומי מתיימר להגן על הגופים הממשלתיים ועל החברות האחראיות לתשתיות הקריטיות, נותרים הארגונים שגודלם הוא בינוני, האחראיים לרוב הפעילות העסקית במשק, ללא מענה הולם מפני מתקפות סייבר, שבאמצעותן יכולים התוקפים לחדור לליבת העסקים של הארגון, לגנוב כספים ולהפיץ בשוק השחור של הרשת האפלה את הקניין הרוחני והסודות המסחריים של הארגון. אנו משקים היום את ה”סייבר דום” על מנת לתת מענה כולל לוואקום שנוצר בתחום הגנת הסייבר בארגונים המעסיקים מאות עובדים. רק מענה מתקדם וכולל לאיומי הסייבר יאפשר לסקטור הגדול ביותר במשק להמשיך להתפתח ולצמוח”.

ה”סייבר דום” תוכנן, הוקם ומנוהל על ידי Bynet Security , חטיבת אבטחת המידע והסייבר של בינת תקשורת מחשבים, אינטגרטור ICT המוביל בישראל, בשיתוף החברות צ’ק פוינט, רדוור, סיסקו, מק’אפי, IBM ועוד. חטיבת אבטחת המידע והסייבר היא מהמנוסות והוותיקות בישראל, שמלווה כיום יותר מ-200 ארגונים גדולים, כמו בנקים, חברות ביטוח, חברות היי-טק מובילות, חברות תקשורת, חברות תעשייתיות, קופות ובתי חולים ועוד.

עתה נפתחת הדלת גם בפני ארגונים בינוניים המונים בין 100-800 עובדים, כאשר התשלום בעבור שירותי ה”סייבר דום” הינו מחיר חודשי קבוע פר משתמש והלקוחות למעשה אינם נדרשים לשלם עוד עלויות נוספות ליצרנים, לכ”א ייעודי ולעלויות תיקון כלשהן – מה שלמעשה מקזז ומקטין עלויות קבועות המשולמות על ידיהם מדי שנה.

הגנה מהתקפות ה”דור החדש”

כל ארגון מחזיק ברשותו מידע, שלרוב “נחשק” על ידי גורמים שונים. היכולת לבצע מתקפות “שקטות” ובאמצעותן לגנוב מידע הופכות לזמינות ברשת האינטרנט. התקפות אלה מוחדרות לרוב ע”י שימוש במערכות הדואר האלקטרוני ואתרי אינטרנט והופכות לפשוטות וקלות יותר מדי יום. מרבית הארגונים אינם מבינים כי המידע שברשותם מועתק ונשמר במקומות שונים ברחבי הרשת.

בפועל, הרוב המוחלט של הארגונים העסקיים בישראל, אינו מוגן מפי התקפות ה”דור החדש” – מתקפות פשוטות ליישום, אך ההגנה מפניהן הופכת למורכבת הרבה יותר מאי פעם. על מנת  להתגונן מפי ההתקפות החדשות, נדרש הארגון ליישם מערך אבטחת מידע שונה לחלוטין, כאשר לכל אמצעי אבטחה נדרש לשייך מידע זמן אמת, אשר מכיל את נתוני ההתקפות העולמיות העדכניות ביותר. נדרש לייצר יחסי גומלין בין מערכות אבטחה שונות, כך שיזינו האחד את השני במידע המתקבל ממערכות ההגנה.

הפתיחות הנדרשת כיום מצד ארגונים היא גם זו שחושפת את ה”בטן הרכה” שלהם. הארגון נדרש ליישם אבטחה ראויה למערכות הארגון אשר נמצאים מחוץ לגבולותיו, כאשר מחשבים ניידים וטלפונים חכמים הם החוליה החלשה במרבית הארגונים. דרישת אבטחה זו הינה בסיסית בעידן בו המידע מוחזק בכל אמצעי. באמצעות שירות ענן מתקדם, מייצרים בבינת תקשורת מחשבים שכבת הגנה לאמצעים אלו, גם כאשר הם אינם נמצאים בארגון.

פתרון למחסור במומחי סייבר

מרבית הארגונים העסקיים מתקשים להתמודד בעצמם עם איומי הסייבר המודרניים: כמות הפתרונות רק הולכת וגדלה, המוצרים הופכים למורכבים הרבה יותר וההשקעה הנדרשת הולכת וגדלה משנה לשנה, עד כדי אי יכולת להתמודד עם האיומים. לכך יש להוסיף את המחסור החמור הקיים במשק הישראלי במומחי סייבר מיומנים, אשר לרוב מתרכזים בחברות ההיי-טק והסייבר הגדולות ונהנים ממשכורות גבוהות, שלא כל ארגון יכול להרשות לעצמו לשלם.

שירות ה”סייבר דום” של בינת תקשורת מחשבים מאפשר לארגונים לעטות “חליפת הגנה” מלאה, אשר תוכננה על ידי מומחי הסייבר של בינת. שירות זה שונה מכל שירות אחר הקיים בארץ, בכך שהוא מספק לארגונים מספר מערכות הגנה אשר משתלבות או מחליפות את מערך אבטחת המידע הקיים. הפתרונות המשולבים במסגרת ה”סייבר דום”, מאפשרים לארגון שקט תעשייתי בנושא אבטחת המידע, כך שלמעשה הארגון אינו נדרש להשקיע כספים נוספים בהגנת הסייבר.

הסייבר דום מנוטר 24/7 ע”י האנליסטים המובילים בתחומם ומוודא תקינות של המערכות האוטומטיות, אשר תפקידן להגן על הארגונים ממתקפה או מגנבת מידע בזמן אמת. מערכת הבקרה מוודאת את תקינות ההגנה הרב שכבתית ואף מבצעת בעצמה בדיקות אוטומטיות, כולל סימולציות תקיפה יזומות על מערכות הארגון, לצורך בדיקות חדירות. למעשה מערכת הסייבר דום בודקת את עצמה באופן שוטף ו”מחסנת” את עצמה מפני התקפות עדכניות מסוגים שונים.

הבחירה בפתרון הכולל שמציע ה”סייבר דום” של בינת תקשורת מחשבים, מייתר את הצורך של ארגון להעסיק בעצמו מומחי סייבר מובילים ומעביר את האחריות הכוללת על נושא הבטחת המידע בארגון לידיים מקצועיות, תוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים, משלב התכנון והאפיון דרך ההטמעה ועד לתפעול שוטף של מערך ההגנה בארגון.

 

 

תגובות סגורות