טרינמיק משיקה את EtherCAT motion controller IC

TRINAMIC Motion Control GmbH & Co. KG משלבת ב TMC8670 את הטוב שבשני העולמות. ה TMC8670 משלב את כל האלגוריתמים לממשק fieldbus לבקרת שטח מתקדמת מהירה, וביצועים גבוהים בזמן אמת. ה TMC8670 שמתאים למנועי BLDC ו BLAC תלת פאזיים כמו גם למנועי סטפר דו פאזיים, משלב בתוכו עשרות שנים של ניסיון בבקרת מנועים (Motor control).

“אנו רואים שה EtherCAT צובר משמעות בתחום האוטומציה המשולבת, שבה מגבלות המקום המצומצם מביאים למיניאטוריזציה,” מסביר מייקל רנדט, מייסד ומנכ”ל של טרינמיק. “רכיב זה תוכנן תוך כדי מחשבה על נהיגה מדוייקת ונהיגה רובוטית, כאשר הבקרים והתקני הסרוו ((servo drives מפוזרים בחיבורים (joints). מאז שבנינו את אלקטרוניקת הנהיגה עבור youBot של KUKA לפני מספר שנים, עיצובי רובוטים יותר ויותר קטנים ומבוזרים מופיעים בשוק, אשר דורש חיסכון במרחב ופתרונות ביצוע משופרים.

כבקר סרוו ציר בודד לרובוטיקה, ייצור ואוטומציה, ה TMC8670 מיועד לוולטאג’ פעולה של 1.2 וולט עד 3.3 וולט. ה TMC8670 שהינו בעל ממשק SPI-ADC, אינטרפולטורי מיקום ( position (interpolators, וממשקי חיישני מיקום שונים, הוא אבן יסוד בעלת ביצועים גבוהים אשר מאפשרת בקרת סרוו בזמן אמת עם מספר רכיבים בלבד. הוא מותאם לכותבי צופנים טיפוסיים המשמשים ברובוטיקה ואוטומציה תעשייתית כמו גם במערכות בקרת תנועה משובצות.

עם מנוע PWM ויסות רוחב פולס וקטור מרחב (SVPWM), ה IC מתאים למנועים תובעניים, בעלי הולכה נמוכה ומטלות מיקום דינמיות הגבוהות ביותר. עם כל לולאות הבקרה המיושמות בחומרה ייעודית, ה TMC8670 מבצע את המטלות החשובות בזמן אמת מהר יותר מכל פתרון מבוסס תוכנה אחר ומפחית את זמן הפיתוח למינימום.

ה TMC8670-BI מגיע בחבילת FCSG325 (11×11). הרכיב ולוח ההערכה (evaluation board) TMC8670-EVAL יהיו זמינים למשלוח מספטמבר 2018. המכשיר עונה על מפרט דירוג הטמפרטורה של רכלי רכב של -40°C עד 125°C.

מאפיינים ויתרונות:

  • בקר סרוו בקרה המיועד לתפעול בשטח (FOC)
  • בקרת מומנטום סיבוב (FOC), בקרת מהירות, בקרת מיקום
  • מנוע חיישן (Hall אנלוגי / דיגיטלי, מקודד אנלוגי / דיגיטלי)
  • תומך במנועי PMSM תלת פאזיים ומנועי סטפר דו פאזיים
  • מנוע PWM כולל SVPWM
  • ממשק EtherCAT® עם פרופיל נהיגה CoE protocol CiA 402
  • ממשק UART

 

תגובות סגורות