חדשות היום

יישם את בקר הסרוו שלך בתוך יום עם ה TMC4671

 המגמה להפיכת כל הסביבה שלנו לאוטומטית הגדילה את הביקוש לבקרה על ידי שימוש יעיל באנרגיה של המנועים הקטנים ביותר, כך שהדגש על צמצום צריכת האנרגיה עבר ממנועים גדולים ליישומים הקטנים יותר, כאשר השימוש בממירי מתח גדולים כבר אינו מהווה אופציה.

ה TMC4671 נותן מענה לשוק זה על ידי הטמעת כל לולאות הבקרה הדרושות במכונות מהימנות, חזקות. על ידי העברת מטלות חשובות בזמן אמת מהמעבד והתוכנה ושימוש בכל פונקציות הבקרה בחומרה, ה TMC4671 מציע יתרון חשוב: הוא מטפל בכל פונקציות הבקרה לבדו. ADC משולבים, ממשקי חיישני מיקום, ואינטרפולטורי מיקום ( Position interpolators) מאפשרים לבקר סרוו הפונקציונלי באופן מלא, טווח רחב של יישומי סרוו כגון רובוטיקה, מכונות pick and place, אוטומציית מפעל, ניעות אלקטרונית (e-mobility), אוטומציית מעבדה ומפוחים.

“תשתית אפליקטיבית או קושחת bus protocol זקוקים לעדכון לאורך חיי המוצר הטיפוסיים,” מסביר מייסד ומנכ”ל טרינמיק, מייקל רנדט. “שילוב כל המטלות  בזמן אמת בחומרה ייעודית, מוכחת ומהימנה, מפחית למינימום את המאמץ לפיתוח הקושחה הראשונית ועדכונים אלה, וכך מפחית את סך העלות של הבעלות.”

ה TMC4671 מתוכנן להפחית במהירות את הזמן עד לשיווק של בקרי סרוו בעלי ביצועים גבוהים, תוך כדי מיקסום יעילות הפעולה והדינמיקה. עם חישובי הזמן הטובים ביותר אי פעם בחומרה, דרושות רק כמה שורות של קוד כדי לפתח בקר סרוו דינמי.

הוא מציע תדר מיתוג ((switching גבוה ושיעורי עדכון בקר של עד 100kHz ויש לו מאפייני סינון ואינטרפולציה כגון אינטרפולציית אות דיגיטלית Hall לפעולה חלקה יותר. ה IC יכול לעבוד עם מקודדים שונים כגון חיישנים דיגיטליים או אנלוגיים פשוטים על מקודדים אנלוגיים A/B/Z מצטברים ו sin/cos ברזולוציה גבוהה. ניתן למפות את החיישנים באופן גמיש כתשומה ללולאות בקרת מהירות ומיקום. עם זרם סיגמא דלתא אשר חש  ADCs, ה TMC4671 מתאים במיוחד למעבדים קדמיים סיגמא דלתא מבודדים.

ה TMC4671 זמין בחבילת QFN76  באמצעות הפצה עבור 7.20 דולר ל 1000 יחידות. לצד ה IC, טרינמיק גם מציעה את ה TMC4671-BOB וה TMC4671-EVAL למערכת ה Landungsbrücke Evaluation המודולרית של טרינמיק. ביחד עם הכלים החזקים של טרינמיק כולל TMCL-IDE, זה מאיץ את הפיתוח ותהליכי העיצוב, באופן ניכר.

מאפיינים ויתרונות:

  • בקר סרוו עם בקרת שטח
  • Torque control (FOC), בקרת מהירות, בקרת מיקום
  • תשומות בקרה feed forward
  • ADCs משולבים, מעבד קדמי ADC סיגמא דלתא
  • מנוע מקודד: Hall אנלוגי / דיגיטלי, מקודד אנלוגי / דיגיטלי
  • תומך במנועי PMSM/BLDC תלת פאזיים, מנועי סטפר דו פאזיים ומנועי DC
  • מנוע PWM מתקדם
  • אפליקציית SPI + debug (UART, SPI)
  • ממשק Step-direction (S/D)

תגובות סגורות