חדשות היום

Epson מכריזה על תחרות לפיתוח אפליקציות חדשניות המיועדות לרובוטים

חברת Epson, המובילה העולמית בתחום הרובוטים מסוג SCARA ויצרנית פתרונות אוטומציה מאז 1980 – מכריזה על תחרות בין אוניברסיטאות, מכללות ומכוני מחקר ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ורוסיה לפיתוח אפליקציות חדשניות המיועדות לרובוטים. לדברי פולקר ספנייר, ראש חטיבת פתרונות הרובוטיקה של Epson אירופה, המהפכה התעשייתית 4.0 כבר כאן והדור הבא של הצעירים הנמצאים באקדמיה ובמוסדות מחקר הם אלה שיובילו את השינוי. ״ככל שמתרחב תחום האוטומציה, כך מפתחים יותר ויותר אפליקציות לרובוטים. כמחוללי מהפכה בתעשייה ובתחומים נוספים, יש לרובוטים פוטנציאל לשפר באופן דרמטי את איכות חיי העבודה שלנו. התחרות תקדם צמיחה, פיתוח ותחרותיות של התעשייה והאוטומציה״.

הפרסים הם 3 רובוטים מקו הרובוטים של חברת Epson. הבקשות ייבחנו ויישפטו על פי סדרת קריטריונים, ובהם חדשנות, חינוך, יכולות פיתוח, שימוש ייחודי ברובוט וקיימות. המועמדים שייכללו ברשימה הסופית יוזמנו להציג את הצעתם בפני צוות שופטים.

“כישורים ויצירתיות הם לב לבה של החדשנות. Epson מזהה את הצורך לקדם ולתמוך בפיתוח כישרון ויכולות. דור ה-Y , המהווה 50% מאוכלוסיית העולם, צפוי להתמודד עם עולם תעסוקתי שונה בתכלית השינוי מעולמנו כיום״, אומר ספנייר. ״אנחנו יודעים שלצעירים יש פוטנציאל, לכן התחרות נועדה להפקיד את טכנולוגיית העתיד בידיהם״.

מספרם של הרובוטים התעשייתיים הפזורים ברחבי העולם צפוי לעלות ל-2.6 מיליון יחידות עד שנת 2019. שילוב רובוטים, בייחוד במזרח אירופה ובמרכזה, צפוי לגדול בשיעור של עד 20% בשנתיים הקרובות בהשוואה לשנה שעברה – שיעור הצמיחה הגדול ביותר בעולם אחרי סין. צמיחה זו מציבה את הרובוטיקה כציר מרכזי בעתיד הייצור, הבריאות ותחומים רבים אחרים. רובוטים יכולים לסייע גם בהדרכה ובצמצום פסולת וצריכת אנרגיה.

 

תגובות סגורות