Setoo  השלימה סבב גיוס ראשון של 8 מיליון אירו  עם חברת הביטוח מהגדולות בעולם AXA  

 

ונדון, תל אביב, 18 בספטמבר 2018 , 10 בבוקר שעון ישראל – חברת הסטארטאפ הישראלית פורצת הדרך Setoo, המאפשרת לעסקים מקוונים לספק ללקוחותיהם מוצרי ביטוח מותאמים אישית, הכריזה היום על השלמת סבב גיוס ראשון של 8 מיליון אירו )כ-9.3 מיליון דולר(. הסכום הכולל שגייסה החברה עומד על 10.3 מיליון אירו )כ12-מיליון דולר). Kamet, המהווה את זרוע החדשנות של AXA, היא המשקיעה העיקרית בסבב זה ובסבב ההון הראשוני (Seed).

 

Setoo מחוללת מהפכה בשוק הביטוח ומסייעת לעסקים מקוונים להרכיב ולמכור מוצרי ביטוח תפורים לצרכי לקוחותיהם ולספק להם חוויה מעולה. הצרכנים של היום מצפים לחווית קניה חדשנית, פשוטה ומותאמת בדיוק לצרכיהם, אך בעוד שחווית הקניה ככלל עברה מהפכה דיגיטלית, מוצרי הביטוח עדיין נתפסים כמיושנים, לא מובנים ולא אמינים. למרות הצורך הברור במוצרי ביטוח, צרכנים רבים נמנעים מלקנות אותם במתכונתם הנוכחית, אשר דורשת חתימה על פוליסה ארוכה ותהליך תביעה מסורבל ומייגע. מגמה זו משפיעה לרעה גם על עסקים מקוונים שמתייחסים לביטוח כמרכיב משמעותי בהכנסות עקיפות ואף כאמצעי המאפשר להם להעניק ללקוחות חוויית שירות מעולה.

 

הפלטפורמה שפיתחה Setoo מאפשרת לבנות ולהטמיע במהירות ובקלות מוצרי ביטוח פשוטים ומותאמים אישית, אשר משולבים באופן אוטומטי בחוויית השימוש של הלקוח. עסקים מקוונים מפיקים תועלת מחיתום מהיר שמוטמע במסע הלקוח, והצרכנים נהנים מהגנה אישית ופיצוי אוטומטי במקרה של בעיה, ללא שום צורך בתביעה. באמצעות מוצרי ביטוח מאוד ממוקדים, עסקים מקוונים כגון אתרי סחר אלקטרוני ואתרי נסיעות(OTAs)  יכולים לעמוד ביעדיהם העסקיים, בין אם מטרתם לייצר זרם הכנסות נוסף, לשפר את חווית הלקוח או לבדל את עצמם בשוק הצפוף שבו הם פועלים.

 

בעזרת הפלטפורמה עסקים מקוונים יכולים להציע כיסויים מפני סיכונים הקשורים לאירועים חיצוניים שעלולים לפגוע בחוויית הלקוח. לדוגמה, אתרי נסיעות שמוכרים טיסות המשך (טיסת קונקשין) של חברות תעופה שונות,יכולים להציע ביטוח שמספק הגנה ללקוחות שהחמיצו את טיסות ההמשך עקב עיכוב או ביטול של טיסתם הראשונה. במצבים כאלה, הצרכן יקבל הודעת טקסט אוטומטית על כך שקיבל פיצוי מלא יחד עם הצעות לטיסות חלופיות. דוגמא נוספת לסוג המוצרים שניתן להרכיב הינה אופציה לבטח חופשות סקי, כך שכל מי שמתכנן חופשה לחודשי החורף ומבצע את הקנייה מבעוד מועד, יוכל לרכוש מוצר ביטוח שיאפשר לו לשנות את תאריך הנופש במקרה ואין מספיק שלג בכדי לגלוש.

 

Setoo פועלת כברוקר של ביטוח Managing General Agent (MGA) – סטאטוס המאפשר לה לפעול באישור
ה-FCA (Financial Conduct Authority) ולהפיץ מוצרים מטעם חברות ביטוח באיחוד האירופי. חברות הביטוח שעובדות עם Setoo נהנות מכך שהמוצרים מוגדרים על ידי העסקים המקוונים ומיכולת הפצה יעילה.

 

״ההשקעה שלנו בSetoo  היא חלק מהאסטרטגיה של AXA לקדם בניית פלטפורמות ביטוח משמעותיות כחלק מסדר העדיפויות שלנו בנושא חדשנות, ולהפוך לשותף של לקוח הקצה״, ציין גיום בורי, סמנכ״ל החדשנות של קבוצת AXA. ״הפלטפורמה של Setoo מאפשרת לעסקים דיגיטליים להשתמש באוטומציה כדי לפתח מוצרי ביטוח חדשים ורלוונטיים יותר עבור הצרכנים. בעזרת המומחיות שלנו, Setoo בונה פלטפורמה שמאפשרת לעסקים מקוונים לבנות מוצרי ביטוח חדשניים ולהבטיח גידול עתידי לעסקיהם״, הוסיף.

 

נועם שפירא, מנכ״ל משותף של Setoo אמר: ״Setoo מאמינה שהצורך במוצרי ביטוח חדשים, המותאמים לעידן הדיגיטלי תוך שקיפות מלאה, רק ילך ויגדל והעסקים המקוונים הם אלה שצריכים לבנות ולספק לצרכנים מוצרים אלה באופן ישיר, מכיוון שהם מכירים את הצרכן הכי טוב ושולטים במערך ההפצה. ההשקעה שלKamet  נועדה בעיקרה לאפשר לנו להתרחב במדינות האיחוד האירופי, ולפתח מוצרים נוספים אשר יאפשרו לעסקים רבים יותר לנהל בעצמם את הביטוח עבור לקוחותיהם״.

 

Setoo” מסמל פשטות, c’est tout בצרפתית פירושו ׳זהו זה׳״, הוסיף אייל גלוסקא מנכ״ל משותף של .Setoo ״בחרנו בשם זה כי הוא ממחיש כמה קל ומהיר לפתח מוצרי הגנה יעילים באמצעות הפלטפורמה שלנו, וכמה פשוטים הם המוצרים שמוצעים לצרכנים״.

 

בתמונה:

נועם שפירא מנכל משותף SETOO צילם דויד גראב

 

תגובות סגורות