חדשות היום

Dell EMC משיקה תוכנה חדשה להגנת סייבר המאפשרת לארגונים להמשיך לעבוד תחת מתקפה

Dell-EMC הודיעה על זמינותה בשוק של תוכנה חדשה שפיתחה בתחום הגנת הסייבר – Cyber Recovery. טכנולוגיה זו מצטרפת לשירותי הסייבר של החברה, המספקים לארגונים קו הגנה אחרון מפני התקפות סייבר זדוניות. התוכנה החדשה כוללת אוטומציה חדשנית וכלים לניתוח איומים ותהליכי עבודה, אשר יוצרים בידוד מוחלט של עותקי הנתונים הקריטיים, אך הם עדיין זמינים לעבודה, גם במהלך מתקפת סייבר.

תקיפות סייבר הפכו לדבר שבשגרה, כאשר החמורות שבהן עלולות להשבית עסקים למשך ימים ואף שבועות ולעלות לארגון מיליוני דולרים. בעוד שלמרבית הארגונים הגדולים, יש יכולות חזקות של אבטחת מידע וגילוי נוזקות, ההשפעה של חוסר היכולת לאושש תהליכים עסקיים ולשחזר מידע, כאשר אירוע תקיפה מצליח, יכולה להיות הרסנית.

“ידוע כי מתקפות סייבר מתוחכמות, בעיקר אלו הדורשות כופר, מתמקדות במכוון בתשתית הגיבוי וההגנה על המידע”, אמרה בת’ פאלו, נשיאת החטיבה לאבטחת נתונים ב-Dell-EMC. “אנו נוקטים בגישה רב-שכבתית להגנה על נתונים, על מנת להבטיח בידוד מוחלט של המידע ואספקת קו הגנה אחרון על המידע הקריטי לעסק, מפני מגוון התקפות סייבר”.

התוכנה החדשה משלבת בין היתרונות בבידוד המידע ובין הצורך בהמשכיות עסקית, על מנת למזער את השפעות תקיפות הסייבר. זאת, על מנת להגדיל את הסבירות לשחזור הנתונים והמערכות הקריטיים, בצורה המהירה ביותר. התוכנה מבצעת באופן אוטומטי שימור של עותקי מידע קריטי בבידוד מאובטח, ובכך מונעת מהם להיות בשטח המותקף. האזור המבודד יכול גם לשמש את הארגון, לביצוע ניתוחי אבטחה, מבלי להידרש לבצע שחזור ובכך להפעיל בטעות תוכנה זדונית, שחדרה במהלך הבדיקות לסט הנתונים. Dell-EMC מספקת, בנוסף לתוכנה הייעודית, גם שירותי סייבר המתמקדים באספקת פתרונות מותאמים לצורכי הגנת המידע ואבטחת הסייבר של הלקוח.

בוב סנדר, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קרדיט יוניון (Founders Federal Credit Union) : “מוסדות פיננסיים הן בין הארגונים המועדים ביותר להתקפות סייבר. האחריות שלנו היא להבטיח ללקוחותינו את רמות האבטחה הגבוהות ביותר עבור הנכסים שהם מפקידים בידינו. כל שנדרש זו חדירה או התקפת כופר מוצלחת אחת , כדי לשבש לחלוטין כל עסק באשר הוא. אם “הרעים” פקחים מספיק כדי לדעת איפה שמורים נתוני הגיבוי – סביר שנותרתם ללא הגנה.  Dell-EMC Cyber Recovery מאפשרת לנו לבודד את כל המידע הקריטי מחוץ לרשת, ובכך מספקת לנו ביטחון מלא בחוסן העסקי שלנו, גם בעת בתרחיש הגרוע ביותר של אירוע סייבר”.

כריסטוף בארטנד, אנליסט בכיר בחברת המחקר ESG: “התכניות היעילות לעמידה מול התקפות סייבר, חייבות לכלול פרוטוקולים להגנה ובידוד של תשתית הגנה הנתונים. בשלב התכנון, מערכות להגנת נתונים, ממוקמות על אותן רשתות כמו של מערכות הייצור ולכן הן חלק מהאזור המועד לתקיפה. Dell-EMC מציעה פתרון חכם המאפשר לבודד, לנתח ולאושש נתונים קריטיים של הארגון, כך שיוכל להמשיך בפעילות העסקית, גם במקרה של חדירה לרשת או התקפת כופר”.

 

תגובות סגורות