חדשות היום

חברת לדרטק (LeddarTech) הקנדית בחרה בטאואר-ג’אז לפיתוח וייצור הדור הבא של חיישני LiDAR לשוק הרכב

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, בשיתוף עם לדרטק LeddarTech, חברה קנדית מובילה בפיתוח פתרונות חדשניים לשוק ה-LiDAR לרכבים, הודיעו היום (ב’) כי פלטפורמת הייצור המתקדמת של טאואר-ג’אז 0.18 CMOS Image Sensor (CIS) SPAD (Single-Photon Avalanche Diode) נבחרה על ידי לדרטק לפיתוח וייצור הדור הבא של מוצריה בתחום חיישני ה-LiDAR לשוק הרכבים האוטונומיים הצומח במהירות. תהליך ייחודי זה של טאואר-ג’אז מספק שילוב של מספר רכיבים על שבב בודד בעלי ביצועים המובילים בשוק ביניהם: PDE (יעילות המרת פוטונים) גבוה, DCR (רעש) נמוך גם בטמפרטורות גבוהות (גורם מהותי ביותר לענף הרכב) וערכי ריצוד (jitter) נמוכים במיוחד;  ובכך מהווה את הפתרון המתקדם ביותר בענף לחיישן מבוסס SPAD.

הפלטפורמה הנבחרת של טאואר-ג’אז מהווה מענה מוביל לשבב משולב בעל ביצועים יוצאי דופן המותאמים לדרישות הייחודיות של ענף הרכב. שילוב של מספר רכיבים שונים על שבב בודד הינו יתרון מהותי, במיוחד בענף הרכב,, הדורש טכנולוגיות מתקדמות ומאפשר חיסכון נרחב בשטח סיליקון המוביל לעלות נמוכה בשלב הייצור ההמוני ונותן יתרון תחרותי בשוק.

לדרטק מפתחת ומייצרת פתרונות(Light Detection and Ranging)  LiDAR, חיישני ראייה של קרינת לייזר (אור אינפרא-אדום קרוב) המשמשים לזיהוי עצמים ומרחק, מהחדשניים ביותר בענף המשולבים במערכות בטיחות ואתראה ברכבים וכן במערכות שונות ברכבים אוטונומיים. חיישנים מסוג זה הינם הכרחיים בכל ענף הרכבים האוטונומיים. חברת IHS מעריכה ששוק זה יגיע לשווי של 1.8 מיליארד דולר עד שנת 2026 עם CAGR של 37% (2018-2026). מוצריה של חברת לדרטק נותנות מענה טכנולוגי מתקדם, המותאם ייחודית לדרישות הלקוח במחירים תחרותיים דבר הנותן לה יתרון בענף זה.

“בחרנו בטאואר-ג’אז בשל הידע הטכנולוגי המתקדם והעדכני של החברה, גמישותה ויכולות ההתאמה שלה לפיתוחים שלנו וכן בשל ההיצע של שבב משולב בעל ביצועים מעולים. שיתוף הפעולה שלנו עם טאואר-ג’אז מאפשר לנו להביא פתרונות LiDAR  חדשניים לשוק בזמן קצר תוך מתן מענה משולב וייחודי ביותר ליצרני Tier-1 בענף הרכב המתפתח הנדרשים לפתרונות מסוג זה באופן תדיר”, אמר פרנץ סיינטמלי, נשיא ו COO של חברת לדרטק.

“טכנולוגיית ה-CIS SPAD המתקדמת שלנו מציעה פתרונות פיתוח וייצור פורצי דרך לייצור חיישני LiDAR  עבור ענף הרכב. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות לשיתוף פעולה זה עם לדרטק חברה ייחודית ומובילה בתחום ה-LiDAR העולמי מזה שנים”, אמר ד”ר אבי שטרום, סמנכ”ל בכיר ומנהל החטיבה העסקית CMOS Image Sensor בטאואר-ג’אז.

 

תגובות סגורות