חדשות היום

יונדאי משקיעה בסטארט-אפ allegro.ai המתמחה בלמידה עמוקה לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת

יונדאי CRADLE, קרן ההון סיכון התאגידית ויחידת ההשקעות בחדשנות של יונדאי מוטור, הכריזה היום על השקעתה האסטרטגית ב-allegro.ai, מובילה טכנולוגית שמתמחה בראייה ממוחשבת המבוססת על למידה עמוקה. שותפות זו עם allegro.ai תאפשר ליונדאי להאיץ את הפריסה של טכנולוגיית בינה מלאכותית בתחומים עסקיים רבים. הדבר ישפר את איכות המוצרים של יונדאי ואת שביעות הרצון של הלקוחות, תוך בניית סביבות נהיגה בטוחות יותר.

allegro.ai נוסדה בשנת 2016 והיא הראשונה להציע פתרון ניהולי מקצה לקצה לכל מחזור החיים של מערכת ממוקדת למידה עמוקה, המשמשת לפיתוח יישומי ראייה ממוחשבת. פלטפורמת החברה מפשטת את תהליך הפיתוח והניהול של פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית בתחומים כמו: כלי רכב אוטונומיים, רחפנים, אבטחה, לוגיסטיקה ועוד.

“ראייה ממוחשבת מבוססת למידה עמוקה היא אחת מטכנולוגיות הליבה שניתן ליישמן בכלי רכב אוטונומיים לצורך ניווט במהלך נסיעה וקבלה מהירה של החלטות בזמן אמת – ו- allegro.ai היא ללא ספק מובילה חדשנית בתחום”, אמר רובי חן, מנהל ההשקעות ביונדאי CRADLE תל אביב. “ההשקעה שלנו ב- allegro.aiהיא צעד נוסף בהרחבת הנוכחות שלנו בישראל, שהיא מובילה עולמית בחדשנות טכנולוגית בתחומי האוטומציה, הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. זו היא השקעתנו החמישית בחברה ישראלית ופעילותנו תמשיך לצמוח בשנים הקרובות”.

“אנו גאים לשתף פעולה עם יונדאי ולחלוק את אמונתה כי בינה מלאכותית מעצימה את יכולתה של התעשייה לשפר את הבטיחות בדרכים ואת עצמאות כלי הרכב, להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות ולסייע בהרחבת חוויותיהם”, אמר ניר בר-לב, מנכ”ל ומייסד משותף של allegro.ai. “בין שחברה מפתחת כלי רכב אוטונומיים, רחפנים ופתרונות אבטחה ובין שסוגים אחרים של אפליקציות, allegro.ai מקילה עליה לנהל את סדרות הנתונים ולפתח פתרונות מבוססי למידה עמוקה, תוך התחייבות  מלאה לחיסיון מוחלט של הנתונים”.

בתמונה: ניר בר-לב, מנכ”ל ומייסד משותף של allegro.ai

 

תגובות סגורות