חדשות היום

“רמת הסיליקון” – קבוצת ניסטק מתכננת להשקיע 25 מיליון שקל בהקמת מרכז שירותים וייצור עבור חברות סטארט-אפ, שיפעל מהעיר קצרין שבגולן

קבוצת ניסטק השלימה את שלב התכנון של מתקן ייצור ותכנון אלקטרוני חדש שאותו היא מתכננת להקים בשנתיים הקרובות באזור התעשייה קצרין שבגולן, בהשקעה כוללת של כ-25 מיליון שקל. המנכ”ל והבעלים של קבוצת ניסטק, יצחק ניסן, מציין כי הרעיון הפעם הוא לחרוג ממתכונת רגילה של הרחבת מפעל הייצור הפועל היום בקצרין “החלום שלנו הוא להקים בקצרין את רמת הסיליקון”.

המבנה גם יכלול קומת מעבדות שבה יקבלו חברות סטארט-אפ את כל השירותים הנדרשים לפיתוח וייצור מהיר של מוצרים חדשים בנוסף למפעל הייצור וההרכבות שימוקם במקום. השירותים הטכנולוגיים שיסופקו ללקוחות הן החל משלב התכנון של המעגל המודפס וכלה בייצור. “בקומת הגלריה אנחנו גם נקים מרכז מבקרים, שיאפשר להציג בפני הקהל והמבקרים את כל התהליכים של ייצור אלקטרוני מתקדם”.

להערכתו, המרחק לא מהווה בעיה המרתיעה חברות סטארט-אפ. “כיום יש לנו כ-40 לקוחות המגיעים למפעלנו הקיים בקצרין מכל רחבי הארץ, וכאשר יושלמו המחלפים החדשים באזור יקנעם, הנסיעה ממרכז הארץ לרמת הגולן תהיה מהירה מאוד”. לדבריו, “הלקוחות שיגיעו למתקן החדש ויתחילו לעבוד מהצפון, יוכלו להפוך את רמת הגולן כולה לרמת הסיליקון הישראלית”.

בתמונה: החזית הדרומית של מפעל ניסטק החדש שיוקם באזור תעשייה קצרין. תכנון: פופר אדריכלים

תגובות סגורות