חדשות היום

דאסו סיסטמס תחשוף את החוויה הצרכנית של 2030 ב-CES 2019

דאסו סיסטמס תשתתף ב-CES 2019 בלאס וגאס ב-8-11 לינואר ותציג כיצד יזמים משתמשים בעולמות וירטואליים ופלטפורמות דיגיטליות כדי ליצור חוויות מותאמות אישית ברות קיימא של עתיד הצרכנים.

דאסו סיסטמס, באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE וה-3DEXPERIENCE Lab שלה, נמצאת בלב החידושים  הנוגעים לחברות תעשייתיות מובילות, לחברות סטארט-אפ, ליצרנים ולחברות שזה עתה נכנסו לשוק. ב-CES, דאסו סיסטמס תשתמש בחוויות אינטראקטיביות, קטעי וידאו ופגישות שולחן עגול כדי להדגים כיצד גישה הוליסטית הכוללת ניתוח נתונים, עיצוב, סימולציה, מציאות מוגברת, מציאות וירטואלית, קישוריות, התאמה אישית ושיתוף פעולה דיגיטלי, מאיצה את הפיתוח של פתרונות עבור הסביבה האזרחית המשתנה בה חוויית הצרכן קודמת לכל.

ביתן 4121 של דאסו סיסטמס, ב-LVCC, North Hall, ייקח מבקרים למסע אל העיר של 2030, עם דוגמאות של חוויות הבית, הניידות, הצרכן, והמשלוחים המתאפשרות הודות לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. בעולם הזה, מכשירים ביתיים צופים באופן אוטומטי ומתאימים את עצמם לצרכי תאורה, חימום, מזון, ניקיון, אבטחה ואווירה. מוניות מעופפות מסיעות נוסעים בעידן חדש של ניידות אדירה. הצרכנים מאמצים דרכים חלופיות לבצע קניות על ידי הדפסה תלת-ממדית של נעליים מותאמות אישית וקבלת משלוחים באמצעות קטנועים חשמליים.

עתיד זה יכלול גם חידושים ברי-קיימא תוצרי חברות סטארט-אפ חדשניות המשתתפות ב-3DEXPERIENCE Global Entrepreneur Program. שלושה סטארט-אפים בתחום הבינה המלאכותית, ExactCure, Gyrolift ו-Zero 2 Infinity, ידונו ויציגו את ראייתם אודות העיר, החיים ואורח החיים בביתן Paris Region 50463 ב-Eureka Park Sands Marketplace, Hall G.

“מה שפעם נחשב לרעיונות פראיים ביותר מדמיונם של יזמים – בסגנון “מה אם …”, מתפתחים לכדי מציאות מלאה ומביאים לשינוי מודלים עסקיים”, אמרה פלורנס ורזלן, סגנית נשיא בכירה לפתרונות תעשיה, שיווק שדה בדאסו סיסטמס. “עד שנת 2030, השגרה היומית שלנו תעוצב בצורה אישית יותר, ברת קיימא. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס היא השער לאפשרויות בלתי מוגבלות, המרחיבות את העולם האמיתי על ידי דמיון, חדשנות, בדיקה ופיתוח משותפים  של אותם חלומות “מה אם …” בעולם ווירטואלי”.

תגובות סגורות