חדשות היום

ספקי W3 ו – W10 קומפקטיים המורכבים על הלוח ומותאמים ליישומי IOT, ביתיים ותעשייתיים.

ספקי W3 ו – W10 קומפקטיים המורכבים על הלוח ומותאמים ליישומי IOT, ביתיים ותעשייתיים.

XP Power השיקה את הסדרות המוזלות VCE03 ו – 10VCE של ספקי DC-AC בעלי הספקים של W3 ו – W10 המורכבים על הלוח. הספקים בעלי טווח כניסה AC מורחב מ-V85 ועד V305, המכסים כל כניסת AC החל מ – V100 ועד V277 במארז בודד ואולטרה-קומפקטי.

הן 03VCE ו – 10VCE מספקים AC-DC עם פתרון משולב הכולל מסנן EMC וקבלי hold up מובנים. משמעות הדבר היא שלא נדרש שימוש ברכיבים פריפריאליים נוספים ולכן, עבור ציוד קומפקטי, זהו פתרון אמיתי לחיסכון בשטח.

ספקי 3W זמינים במארז אולטרה-קומפקטי אטום או במארז open-frame SIP, בכדי להשיג גמישות מקסימלית וחסכון פוטנציאלי בשטח ועלות. ספקי 10W ניתן להשיג במארז אטום או open-frame DIP.

הנצילות הגבוהה וההספק הנמוך שקטן מ-W0.3 במצב של העדר עומס, הם אלה שגורמים לספקים להתאים לקשת רחבה של יישומים התומכים ביוזמות סביבתיות לציוד קצה. הסדרות הנ”ל מציעות טווח רחב של מתחי מוצא הכוללים 24V, 12V, 9V, 5V, 3.3V וכן 48V, עם הגנה מפני עומס יתר, ממתח יתר וקצר.

כל המודולים הינם class II, ללא הארקה, עם בידוד בדירוג של VAC3000, הכוללים תקינה כלל עולמית עבור  IEC60950-1 לציוד ITE, IEC/UL/EN62368-1 לציוד ITE וכן לציוד שמע-חוזי וכן IEC/EN60335-1 ליישומים ביתיים. המודולים תומכים גם בתקן EN55032 Level B לפליטות.

ללא דרישה לתוספת של צלעות קירור, עם זרימת אויר חופשית טווח טמפרטורת העבודה המתאפשר לשתי סדרות אלו הינו -25°C to +70°C, הספק מלא ניתן לקבל עד טמפרטורה של +50°C.

טווח הכניסה AC המורחב עד ל- 305V מאפשר שימוש של הספק במערכות בהן נדרש מתח AC נומינאלי של 277V, כגון יישומי תאורה ויישומי תעשייה כלליים. הספקים מתאימים ליישומים כגון תאורה, אוטומציה ובקרת תהליכים, מכשור, תיבות המרה, מוצרים ביתיים, מכשירי אוטומציה ביתיים וציוד בדיקה. גודלם הקטן של הספקים, הנצילות הגבוהה וצריכה נמוכה בהעדר עומס הופכים אותם למתאימים ביותר עבור יישומי IOT.

ניתן להטמיע את ה-VCE10  ו- VCE03 גם כספקי כוח חיצוני במערכות המרה גדולות היכן שהם יכולים לשמר את מעגל הבקרה במצב המתנה תוך שהם מאפשרים ביטול של דרגות המרה שונות והקטנה של הפסדים ללא עומס.

לדברי Steve Head – Marketing Director, XP Power: “ספקי DC-AC באיכות גבוהה המורכבים על הלוח נותנים תמיכה בתקינה וב-EMC, מהווים פתרון זול כספק כוח למערכות קטנות או כספק חיצוני במערכות המרה גדולות. יחד עם MTBF גבוה ושלוש שנות אחריות ספקים אלו מעולים לפתרונות “הכנס ושכח”.

 

תגובות סגורות