חדשות היום

גילת הציגה תוצאות יוצאות דופן לקישוריות ימית על גבי לוויין נמוך-מסלול (LEO) של Telesat

השלימה ניסוי מוצלח עם ספקית מובילה של שירותי תקשורת ימית אשר מהווה הישג ראשון מסוגו בתעשייה להעברת יישומי תקשורת עבור כלי שייט אשר מחייבים כיסוי גלובאלי, השהיה נמוכה במיוחד וקצב העברת נתונים גבוה

פתח תקווה, ישראל, 6 בפברואר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי השלימה בהצלחה ניסוי עם ספקית מובילה של שירותי תקשורת ימית להעברת שירותי תקשורת עבור כלי שייט על גבי לוויין נמוך-מסלול Phase 1 LEO של Telesat. הניסוי, מהווה הישג ראשון מסוגו בתעשייה, והדגים זמני השהיה נמוכים באופן מיוחד וקצב העברת נתונים גבוה שהינו הכרחי למגוון יישומים תקשורת ימיים.

הביצועים המרשימים של השהיה נמוכה עד כדי 16 מילי-שנייה הושגו בתחנת שידורי הלוויין בצפון אירופה של ספקית שירותי התקשורת הימית המובילה. הניסוי בוצע בעזרת המודם הלווייני של גילת המיועד ללווייני LEO ובאמצעות אנטנה ימית קטנה, בגודל של 1 מטר, בתחום התדר Ka, שאפשרה תקשורת ישירה בזמן אמת. תוצאות יוצאות דופן אלו הושגו בעת שנבחנה העברתן של שיחות ועידה בווידיאו, שידורי וידיאו על גבי רשת האינטרנט (OTT) דוגמת יוטיוב והעברת תקשורת מידע בהיקף משמעותי על גבי קו תקשורת סימטרי.

“Telesat שמחה לשתף פעולה עם חברות חדשניות דוגמת גילת, המכירות בפוטנציאל מערכת ה-LEO של Telesat לשנות את חוויית האינטרנט המהיר בכלי שייט באמצעות העברת שירותים בקצבי נתונים גבוהים ביותר עבור אוניות נוסעים גדולות ותמיכה ביישומים אשר עבורם השהיה נמוכה הינה קריטית”, אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה ב-Telesat. “הניסוי שבוצע הוכיח שארכיטקטורת ה-LEO המתקדמת של Telesat עונה על צורכי ספקית תקשורת ימית מובילה ומאפשרת אספקת שירותים הרגישים להשהיות ובקצב נתונים גבוה”.

“גילת גאה להציג תוצאות יוצאות דופן עבור הדור הבא של תקשורת ימית על גבי לוויין Phase 1 LEO של Telesat”, אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות אסטרטגיים בגילת. “ניסוי תקשורת ימית זה מחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה האסטרטגי של גילת עם Telesat ומהווה המשך לשיתוף הפעולה בהצגה הראשונה אי-פעם של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO), עליו הודענו לאחרונה”.

תגובות סגורות