סרגון נטוורקס מדווחת על מינויו של רן ורד לסמנכ”ל הכספים דורון ארזי ימשיך לשמש בתפקיד המשנה למנכ”ל עם סמכויות נרחבות יותר

סרגון נטוורקס (נאסד”ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), מדווחת היום על מינויו של רן ורד לתפקיד סמנכ”ל בכיר ומנהל הכספים הראשי, אשר יחליף את דורון ארזי, שימשיך לשמש בתפקידו כמשנה למנכ”ל סרגון עם סמכויות עסקיות ואסטרטגיות נרחבות יותר.

עם קרוב ל-20 שנות ניסיון כמנהל בתחום הכספים בחברות דוגמת צ’ק פוינט, רדקום ואמדוקס, לרן ידע פיננסי נרחב וניסיון בחברות ציבוריות, כמו גם היכרות מעמיקה בעבודה עם חברות בינלאומיות.

“אנו שמחים מאוד לקבל את רן לצוות ההנהלה שלנו וגאים על הזכות לצרף מנהל עם הרקע והניסיון העשיר של רן”, מסר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “רן מהווה נכס לחברה שלנו ומנהיגותו בתחום הפיננסי תאפשר לדורון להתמקד עמי באופן הדוק עוד יותר בקידום יוזמות עסקיות ואסטרטגיות ולהוביל את סרגון לעידן רשתות ה-5G”.

“אני נרגש להצטרף לסרגון ולהיות חלק מצוות שהוכיח ביצועים מצוינים בהגדלת הרווח הנקי לאורך 4 שנים ברציפות”, ציין רן ורד. “אני מצפה לתרום להמשך הצלחתה של החברה, במיוחד בתקופה מלהיבה שכזו, כשסרגון מאפשרת ללקוחותיה להתמודד עם אתגרים מורכבים יותר בדרך לפריסת רשתות תקשורת 5G”.

רן מגיע לסרגון מצ’ק פוינט, בה שימש כסמנכ”ל חשבונאות ומיסים  מאז 2018, וקודם לכן שימש בתפקיד סמנכ”ל בכיר ומנהל הכספים הראשי ברדקום. לאורך הקריירה המקצועית שלו שימש רן במגוון תפקידים בתחום הפיננסי באמדוקס ומספר שנים כרו”ח בפירמת KPMG.

תגובות סגורות