חדשות היום

לראשונה, Uber העולמית תאפשר לנוסעיה לתכנן מסלולי נסיעה בתחבורה ציבורית, באמצעות Moovit

Uber העולמית תעשה שימוש בממשקי ה-API  העשירים של Moovit  למתן מסלולים וזמני הגעה בתחבורה ציבורית

Moovit, החברה המובילה במתן פתרונות ניידות כשירות (MaaS) והאפליקציה מס’ 1 למידע ולניווט בתחבורה הציבורית, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Uber. במסגרת שיתוף הפעולה תספק Moovit ל-Uber את

ה- API שלה, ועל ידי כך ישולב, לראשונה, מידע לגבי תחבורה ציבורית באפליקציית Uber.

מייסד ומנכ”ל מוביט, ניר ארז, אמר כי “Uber היא חברה ששינתה את עולם התחבורה מן הקצה אל הקצה ואת האופן שבו אנשים צורכים תחבורה בערים ברחבי העולם. Moovit גאה לשתף פעולה עם Uber, כעת עם הרחבת השירותים של Uber לנוסעיה, ועם הצעת אפשרויות תחבורה ציבורית לתכנון נסיעה באפליקציה”.

Moovit מחזיקה ומפעילה את מאגר נתוני התחבורה הציבורית הגדול ביותר בעולם, המורכב מנתונים המתקבלים מלמעלה מ- 7000 מפעילות שירותי תחבורה ציבורית, לצד מידע ייחודי הנאסף באמצעות קהילת העורכים של Moovit. נכון להיום, Moovit מספקת מידע ליותר מ- 350 מליון נוסעים ברחבי העולם, באמצעות אפליקציה אינטגרטיבית חינמית. אפליקציית Moovit  פועלת בלמעלה מ- 2700 ערים, לאורך 88 מדינות וב-44 שפות.

“אנו שמחים לעבוד עם Moovit על מנת לספק מידע על זמן הגעת קווי תחבורה ציבורית ומתן אפשרות לתכנון מסלולי תחבורה ציבורית  באפליקציית Uber”, אומר מנהל התחבורה ב- Uber,  דייויד רייך, “הפרישה הגלובלית של Moovit תאפשר לנו להציע שילוב של אמצעי תחבורה ברחבי העולם דרך האפליקציה שלנו. Uber הופכת להיות האפליקציה בה מרוכזים כל שירותי התחבורה הציבורית בעיר”.

העיר הראשונה בה משיקה Uber את פתרונות התחבורה המשולבת שלה (קרי, שירותי נסיעה שיתופית יחד עם מידע על נסיעות בתחבורה הציבורית) היא דנבר, קולורדו, ארה”ב. הנוסעים בדנבר יוכלו לתכנן את מסלול הנסיעה על סמך מידע המתקבל בזמן אמת ולקבל הנחיות נסיעה, צעד אחר צעד, המופעלות על ידי Moovit, באפליקציית Uber.

איך זה עובד באפליקציית Uber? לאחר בחירת היעד אליו רוצה הנוסע להגיע הוא יוכל לצפות בכל אפשרויות התחבורה הזמינות בעיר כולל אלו אשר יסומנו כ״תחבורה ציבורית״ ויוצגו לצד אפשרויות התניידות אחרות. בחירת כלי התחבורה הרצוי תוביל את הנוסע לתצוגת מסלולי תחבורה זמינים עם כל המידע הרלבנטי: זמני יציאה וזמני ההגעה, מסלול ההליכה אל ומתחנות התחבורה הציבורית וכו’.

דנבר, קולורודו היא כאמור העיר הראשונה בה יחל השירות, שיורחב בחודשים הקרובים לערים נוספות.

 “המשימה של Moovit היא להקל על הניידות העירונית ברחבי העולם. אנחנו רוצים להיות חלק מכל נסיעה עירונית בשנים הקרובות”, מדגיש מייסד ומנכ”ל מוביט, ניר ארז. “המשמעות היא שאנו יוצרים שיתופי פעולה חשובים עם חברות מובילות אחרות בתחום הניידות העירונית, כמו Uber, ולצד זאת אנו מספקים פתרונות מגוונים בתחום הניידות כשירות (MaaS) לערים, לרשויות מקומיות ולמפעילות תחבורה ציבורית במקומות רבים על פני הגלובוס”.

אודות Moovit

Moovit (מוביט – www.moovit.com) היא החברה המובילה במתן פתרונות Maas – Mobility As A Service והאפליקציה #1 למידע ולניווט בתחבורה הציבורית. Moovit מפשטת את ההתניידות העירונית בכל רחבי העולם ועושה אותה לנוחה וקלה מאי פעם.

על ידי שילוב מידע מרשויות מקומיות, ממפעילי תחבורה ציבורית, רשויות ומידע חי מהנוסעים עצמם, מספקת Moovit תמונה מלאה בזמן אמת, ועל ידי כך את המסלול הטוב ביותר ליעד. האפליקציה הוכרזה ע”י גוגל כאפליקציית השנה בקטגוריית ״שירותים מקומיים״ (Local) בשנים 2016 ו-2018, ואחת מאפליקציות השנה של אפל לשנת 2017.Moovit  הושקה ב-2012 וחצתה את רף 300 מיליון המשתמשים תוך שש שנים. Moovit צוברת מעל 4 מיליארד נקודות מידע אנונימיות ביום ובמשך הזמן בנתה את המאגר הגדול ביותר בעולם של נתוני התניידות ותנועה של צרכני תחבורה ציבורית.

איסוף הנתונים נעשה גם בעזרת קהילה של יותר מ- 500,000 עורכים מקומיים הנקראים “Mooviters”. עורכים אלה מסייעים למפות ולעדכן מידע תחבורתי מקומי שבלעדיהם, Moovit לא הייתה יכולה לספק.  ה- “Mooviters” אחראים על 65% ממאות הערים שבהן Moovit פותחת את השירות מדי שנה, מה שהופך את האפליקציה לוויקיפדיה של התחבורה הציבורית.

Moovit הינה חלוצה בתחום ״הניידות כשירות״ (MaaS – Mobility as a Service). החברה מסייעת לאנשים לשנות את הדרך שבה הם צורכים פתרונות התניידות על ידי שילוב מלא של צורות אחרות של תחבורה כגון שירותי אופניים מקומיים, קורקינטים חשמליים, רכבים ואופנועים להשכרה לטווח קצר, לתוך היישום שלה.

בשנת 2017 השיקה Moovit את Moovit MaaS Solutions, סדרה של מוצרים כדי לסייע לערים, ממשלות ומפעילי תחבורה לשפר את ההתניידות העירונית בערים שלהם. Moovit זמינה בחינם למכשירי iOS, Android ולדפדפנים, מספקת שירות ביותר מ-2,700 ערים, ב-88 מדינות וניתן להשתמש בה ב-44 שפות.

יותר מ -300 ערים ואירועים גלובליים, כולל אולימפיאדת 2016 בריו דה ז’ניירו והיורוליג ב-2017, בחרו ב Moovit כאפליקציית התחבורה הרשמית שלהם.

תגובות סגורות