חדשות היום

גרסת MPLAB® Harmony 3.0 מאחדת מסגרת פיתוח תוכנה עבור מיקרו-בקרים PIC® ו- SAM

חברת Microchip הכריזה על מסגרת תוכנה מאוחדת עם השקת MPLAB® Harmony version 3.0 (v3), המרחיבה לראשונה את התמיכה ב- SAM MCUs. סביבת הפיתוח החזקה מוסיפה בהדרגה תמיכה בכל מוצרי 32 סיביות PIC ו- SAM MCUs מבית Microchip, ומעניקה למפתחים הרבה יותר אפשרויות לעמוד בדרישות יישום קצה שונות. הגרסה החדשה מסייעת למפתחים לפשט ולבצע סקייל לעיצובים ומוסיפה שיפורים לייעול העיצובים, כגון תוכנת אבטחה חינמית באמצעות שותפות עם wolfSSL. הורדות תוכנה מודולריות מאפשרות למתכננים להוריד רק חלקים נבחרים מהתוכנה בהתאם לצורכי היישום.

ה- MPLAB Harmony v3 מספק פלטפורמה אחידה עם אפשרויות גמישות לארכיטקטורות, ביצועים ומיקוד היישום, המאפשרת למפתחים ללמוד ולשמור על סביבה יחידה על גבי המחשב שלהם. על מנת לתמוך במודלים שונים של פיתוח תוכנה מתצורת המכשיר הבסיסית ליישומים מבוססי מערכות הפעלה בזמן אמת (RTOS), ה- MPLAB Harmony version 3.0 מאפשרת למתכננים להימנע מהצורך להוריד את חבילת התוכנה בשלמותה כאשר הם צריכים להשתמש רק באלמנטים קטנים או ברכיבים מסוימים שלה. למשל, מפתחים יכולים כעת להוריד בפשטות דרייברים להתקנים או TCP/IP stack עבור דרישות היישום שלהם, מה שיחסוך להם זמן ושטח דיסק קשיח. על מנת לייעל אף יותר את הפיתוח, התוכנה מציגה תכונות דרייברים פשוטות יותר וספריות היקפיות מיטביות. הדבר יקל על מפתחים ויחסוך מהם זמן טיפול בדרייברים ברמה נמוכה יותר, ויאפשר להם להתמקד בהבדלת היישומים.

על מנת לצמצם את מחזורי עיצוב האבטחה המשובצים עבור הלקוחות, חברת Microchip יצרה שותפות עם wolfSSL כדי ליישם אלמנטים של חבילת תוכנת האבטחה של החברה ב- MPLAB Harmony v3. ההסכם ארוך הטווח עם wolfSSL מספק למפתחים פתרונות אבטחה מוכנים לשימוש, חינמיים, מבוססי תוכנה השמים דגש על מהירות, גודל, ניידות ותאימות לתקנים. הלקוחות יכולים להתחיל בייצור עם רישיון מסחרי ללא עלות בכל עת במהלך תקופת ההסכם ותהיה להם גישה לאלמנטים הבאים של חבילת wolfSSL: wolfSSL TLS Library, wolfMQTT Client Library and wolfSSH SSH Library.

פלטפורמות ההערכה Pro Xplained Pro ו- Ultra עבור SAM MCUs נתמכים כעת ב – MPLAB Harmony v3. MPLAB Harmony פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם סביבת הפיתוח המשולבת MPLAB X (IDE) כדי לספק ללקוחות תוכנת פיתוח אחידה לכל קו מוצרי MCU של החברה. משפחת מוצרי PIC32 של MCUs ופלטפורמות פיתוח קשורות, כגון Curiosity boards, תמשיך להיות נתמכת תחת פלטפורמות הפיתוח של MPLAB X ו- MPLAB Harmony. בנוסף, MPLAB Harmony גם משלבת בצורה חלקה פתרונות של צד שלישי (כלומר, RTOS, תוכנות תיווך, דרייברים) במסגרת מסגרת הפיתוח המוטמע.

תגובות סגורות