חדשות היום

ענקית התרופות MSD (Merck) השלימה את רכישת Antelliq תמורת 3.25 מיליארד אירו ותגייס עשרות עובדים למרכז הפיתוח בנתניה

חברת MSD (הידועה בשם המסחרי Merck בארצות הברית וקנדה) הודיעה על השלמת רכישתה של אנטליק (Antelliq), חברה מובילה בפתרונות דיגיטליים לזיהוי, מעקב וניטור בעלי חיים. אנטליק תהווה יחידה תפעולית בתוך חטיבת בריאות בעלי החיים של MSD. אנטליק נרכשה מידי קרנות הון המנוהלות על ידי BC Partners בסכום של 3.25 מיליארד יורו. MSD היא חברת תרופות בינלאומית מובילה, הפועלת ביותר מ-140 מדינות. אנטליק, הפעילה ביותר מ-100 מדינות, לרבות 22 אתרי ייצור, מובילה בפתרונות דיגיטליים לזיהוי, מעקב וניטור בעלי חיים.

לקבוצת אנטליק יש פעילות רחבה בישראל שמבוססת על חברת SCR שנרכשה על ידה בשנת 2015 ומעסיקה כיום 300 עובדים, ביניהם למעלה מ-100 אנשי ונשות פיתוח. המרכז הישראלי -Antelliq Innovation Center – הוא מרכז הפיתוח הגדול והצומח ביותר בקבוצה. המרכז מתמחה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות לניטור ומעקב אחר חיות מחמד ובעלי חיים בחקלאות. פיתוחיו הפכו את החברה לספקית מובילה בתחומה שמספקת מערכות חדשניות לזיהוי בעלי חיים, ניטור פוריות הפרה, בריאותה ורווחתה, ובנוסף מנעד מוצרים לחיות מחמד.

עם השלמת הרכישה יתחיל מרכז המו”פ בישראל ליישם תכנית התרחבות מקיפה שכוללת הרחבת המשרדים בנתניה וגיוס עשרות אנשי פיתוח במגוון מקצועות תוכנה, חומרה ובינה מלאכותית.

אלי קמחין, סמנכ”ל המו”פ של קבוצת אנטליק העולמית ומוביל פעילות המו”פ בנתניה: “גיוס עשרות המפתחים, האלגוריתמאים וחוקרי בע”ח יסייע לנו לבסס את מעמדנו כאחת החברות המובילות בשוק העולמי לפתרונות דיגיטליים לזיהוי, מעקב וניטור בעלי החיים. זהו תחום צומח ביותר בתעשיית בריאות בעלי החיים המגלגל מאות מיליוני דולרים בשנה”. קמחין הוסיף כי: “שוק חיות המחמד מהווה מנוע צמיחה מאוד משמעותי עם הדרישה הגוברת לחיזוק הקשר והטיפול המיטבי של חיות המחמד כבני משפחה”

לדברי קמחין, “תחת כנפיה של MSD המוצרים שיפותחו במרכז המו”פ ישווקו ביותר מ-140 מדינות כפתרונות עצמאיים או בשילוב עם פתרונות של MSD בתחום בריאות בעלי החיים. העולם משווע כיום לפתרונות דיגיטליים לניהול יעיל יותר של גידול בעלי החיים לצרכים חקלאיים שיגדילו את התפוקה ויתמודדו באופן חכם יותר עם מצוקת המזון ההולכת ומתגברת על רקע גידול האוכלוסייה, בצורות ואסונות טבע אחרים. הפתרונות המפותחים על ידינו בישראל מתמודדים בדיוק עם הביקושים הגדלים בתחום זה. הם מאפשרים לאסוף נתונים באמצעות חיישנים וטכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות אודות בריאות בעל החיים, תזונתו ופוריותו אשר באמצעותם יכול המגדל לקבל מידע מדויק, בזמן אמת, ולבצע החלטות ופעולות אשר משפיעות באופן ישיר על גידול התפוקות בשיעורים משמעותיים, הפחתה של מחלות ומיתות ושיפור ברווחת בעלי החיים. מערכות הענן המשולבות עם אלגוריתמים מתוחכמים תומכות אף בגורמים מקצועיים נוספים כמומחי ההזנה והווטרנרים בשירות המגדל כמו גם במכוני מחקר ואוניברסיטאות”.

“לצורך פיתוח דור חדש של פתרונות והרחבת פתרונות קיימים אנו מרחיבים בימים אלה את השטחים הפיזיים של מרכז הפיתוח של אנטליק בנתניה ונגייס עשרות מפתחים בתחומים כמו: מומחי ענן וביג דאטה, קוד פתוח, מובייל, מתכנתי C#, אלגוריתמאים ועוד”, מסכם קמחין.

תגובות סגורות