Ericsson Industry Connect מאיצה את יישוםIndustry 4.0 עם טכנולוגיה חדשה ומאובטחת לקישוריות סלולרית

אריקסון (נאסד”ק: ERIC) משיקה את Ericsson Industry Connect, פתרון קישוריות סלולרית קל לשימוש, המסייע בהאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית 4.0 ברחבי התעשייה.

Ericsson Industry Connect מאפשר לספקי שירותי תקשורת להציע רשתות סלולריות ייעודיות במפעלים ומתחמים לוגיסטיים הפועלים בתקן 4G/LTE עם מסלול שדרוג ברור ל-G5. פתרון זה מחזק את היצע הרשתות הפרטיות וה-IoT של אריקסון, משום שהוא הופך את רשתות ה-G4 וה-G5 לנגישות עבור שווקים תעשייתיים חדשים.

כפתרון קישוריות שנבנה במיוחד לסביבות תעשייתיות כגון מפעלים ומחסנים, פתרון הקישוריות הסלולרית הייעודי מאפשר כיסוי מאובטח ואמין וזמני שיהוי (Latency) הניתנים לחיזוי, גם בצפיפות גבוהה של מכשירים ויחידות קצה. חוויית ניהול הרשת בפתרון החדש נועדה לעשותו קל לשימוש ולניהול עבור אנשי טכנולוגיית המידע והתפעול, והוא מאפשר פריסה מהירה של טכנולוגיה סלולרית עבור צוות המפעל או המחסן.

טכנולוגיית ה- Ericsson Industry Connect מאפשרת תרחישי שימוש חדשניים של תפיסת Industry 4.0 כגון digital twin inspection (העתק דיגיטלי בזמן אמת של ישות פיזית) עם כמויות גדולות של חיישנים; ניידות בממשקי אדם ומכונה; מניעת תאונות ובקרה מרחוק של כלי רכב אוטונומיים מונחים; ושיתוף פעולה עם אמצעים רובוטיים כחלק ממיכון הפעולות.

אסה טמסונס, סגן נשיא בכירה ומנהלת הטכנולוגיות העסקיות והעסקים המתעוררים באריקסון, אמרה, “Ericsson Industry Connect נבנה על סמך חשיבה תכנונית השואפת למלא את דרישות הלקוחות התעשייתיים למהירות, אמינות ואבטחה במקביל לקלות התקנה וניהול. הפתרון מסייע לארגונים תעשייתיים להאיץ את המיכון וההתייעלות התפעולית ולהגיע לרמות גבוהות יותר. הוא משלים את ההיצע של ספקי השירותים עם פתרון קל להרחבה. Ericsson Industry Connect מחזק את הרלוונטיות של פתרונות סלולריים במגזר הצומח של קישוריות לתעשיות וממנף את מנהיגותה הטכנולוגית של אריקסון, המצוינות שלה והשקעתה במו”פ עד היום.”

סקניה, יצרנית שוודית, כבר הטמיעה את Ericsson Industry Connect במעבדת הייצור החכמה שלה בסודרטלייה, שוודיה. רוג’ר הרטונן, מנהל בכיר למחשוב תעשייתי בקבוצת סקניה, אמר, “כיום לא ניתן לעבוד ללא קישוריות איכותית, מהירה ומאובטחת של הסביבה התעשייתית. Ericsson Industry Connect מספק לנו קישוריות אלחוטית אמינה המעניקה לנו גמישות על רצפת הייצור במפעל. סקניה מובילה את המעבר לשינוע בר קיימא בעזרת חדשנות מתמשכת של תהליכי הייצור שלנו.”

פירס אוון, אנליסט ראשי ב-ABI Research, אמר, “הצידוק הטכנולוגי לפריסת LTE פרטית קיים כבר זמן מה, אבל עם Industry Connect, אריקסון הצליחה להגיש את הטכנולוגיה כמוצר המעצים את המטמיעים ואת המפעילים ומאפשר לספק את יתרונות ה-LTE למפעלים ולמחסנים לוגיסטיים בהצדקה עסקית מלאה.”

גם בישראל מסתכלים ארגונים תעשייתיים על היישומים הדיגיטליים המתפתחים והמיכון החכם בידיעה שעל מנת להישאר תחרותיים ועדכניים, חייבים להבטיח עבודה בקצב גבוה של העברת נתונים תוך ניידות או נייחות חיישנים, אבטחת מידע ומינימום שהות בקבלת והעברת מידע לצורך קבלת החלטות מבוססות DATA. כך על קווי יצור תעשיתי, מחסני לוגיסטיקה, שטחי אחסון גדולים, איזורי שינוע וניהוג מרחוק, נמלי ים ואוויר, תחבורה, בתי חולים, רכבות קלות וארגונים בטחוניים כמו גם יחידות אוטונומיות לשעת חירום. בישראל אנו רואים כיום ארגונים רבים הנמצאים בהליכי תכנון לקראת מימוש רשתות סלולריות פרטיות. מכלול ה”הסלולרי הפרטי” של אריקסון נועד לשרת מטרות אלו בכך שהוא יוצר ענן מאובטח ומקומי הנותן מענה לקצב גבוה, למספר חיישנים רב, ניידות, שיהוי נמוך וניתוק מלא מתשתיות הסלולר הציבוריות, כך שרציפות התפעול והניהול תימשך גם בשעות חירום. אריקסון הביאה מניסיונה הרב ומזערה את מערכי הליבה לצורך מענה למגזרים ייעודיים אלו. כך, במקום תשתית קווית (כבילה) ואלחוטית הנואשת לפס רחב ושיהוי מינימלי ליחידות הקצה והחיישנים הרבים, הפתרון הייעודי של אריקסון נותן מענה החל מהיום (הנשען על Telco Based), תחילה על דור 4 ולמתחמים סגורים בכיסוי מלא, ובשלהי השנה על דור 5 כולל מתחמים פתוחים ובכיסוי מלא. כל שנדרש הוא תדר ייעודי או בשת”פ עם מפעילי הסלולאר.

תגובות סגורות