חדשות היום

בשורה לעולם התעשייה: טכנולוגיית הרישות החדשנית המאובטחת של סיסקו תאפשר פיתוח תהליכי דיגיטציה בתעשייה מורכבת כגון- מפעלי כימיקלים, בתי זיקוק לנפט ועוד

היום השיקה סיסקו טכנולוגיית רישות חדשה וחזקה במטרה להתמודד עם אתגרי סביבות עבודה מורכבות, בהן- מפעלי כימיקלים, בתי זיקוק לנפט ומכרות, ולספק לצוותי המחשוב והתפעול יכולות רישות מבוססות כוונות להרחבה להאצה של פרויקטים בעולמות ה”אינטרנט של הדברים”(IoT).

מדובר בתעשיות הפועלות בסביבות עבודה מאתגרות, התלויות במידה ניכרת בקישוריות ובסיסי נתונים, נוכח ההנחה כי השבתת ייצור עלולה להשפיע על בטיחות העובדים ורווחיות הפעילות כאחד.

החדשנות של סיסקו ב-IoT כוללת:

  • גישה מוקשחת: מתגי Catalyst ונקודות גישה המותאמים לעבודה בתנאים קשים לרבות חשיפה ממושכת לאבק, מים ותנאים סביבתיים קיצוניים אחרים. מוצרים אלה, המחזיקים בהסמכת IP67, מנוהלים על ידי Cisco DNA Center המספק ניהול, אחריות לפעולה תקינה של הרשת ופילוח בסביבות של קמפוסים, סניפים וטכנולוגיה תפעולית (OT).
  • SD-WAN for IoT Edge: ה- הראוטר התעשייתי החדש של סיסקו תומך כעת ביכולות Cisco SD-WAN כדי לחבר אתרים מרוחקים באופן מאובטח ולשפר את ביצועי היישומים. זהו פתרון ה-SD-WAN הראשון שנבנה עבור לקוחות של אינטרנט תעשייתית של הדברים.
  • אבטחת סביבות טכנולוגיה תפעולית: סיסקו הכריזה לאחרונה על כוונתה לרכוש את Sentryo במטרה לספק נראות ברמה ללא מתחרים להתקני טכנולוגיה תפעולית ולאפשר לצוותי המחשוב לשתף פעולה ולאבטח את הרשתות הרגישות האלו. מדובר בהתקנים המריצים תשתיות קריטית כגון רשתות חשמל ובתי זיקוק לנפט וגם מפעלי ייצור ומחסני הפצה.

“חיבור מאובטח הוא היסוד לכל פריסה של האינטרנט של הדברים,” אמרה ליז סנטוני, סגנית נשיא בכירה ומנכ”לית ה-IoT בסיסקו. “הרחבת הרישות מבוסס הכוונות לקצה ה-IoT מסייע לצוות המחשוב והתפעול לעבוד ביחד, לפשט את המורכבות התפעולית, לשפר את השורה התחתונה ולקדם את בטיחות העובדים.”

רישות מבוסס כוונות הוא שינוי מהותי באופן התכנון והניהול של רשתות. שיטות עבודה ידניות גוזלות זמן המשמשות לניהול מסורתי של רשתות מוחלפות ברשתות מודרניות הלוכדות את הכוונה העסקית ומתרגמות אותה למדיניות רשת. אספקת רישות מבוסס כוונות ללקוחות IoT  מאפשר לארגונים להתרחב באופן ממוכן ולשמור על גמישות בחיבור תשתית לגסי עם תשתית עתידית, כגו G5, וכל זאת תוך הקמת קשרים מאובטחים עם הגנה מובנית ורובדי הגנה מעל.

חדשנות באקוסיסטם

תובנות משופרות בתעשיית הנפט והגז משמעותן פעולה רציפה ומשופרת של מכונות, תחזוקה מונעת וסיכון מופחת לעובדים. זו הסיבה שסיסקו ואמרסון עובדות יחד בהשקת פתרון משותף המשלב רישות אלחוטי מתוחכם עם מערכות מובילות לבקרת תהליכים.

“השילוב של נקודות הגישה החדשות של סיסקו, שנבנו לסביבות עבודה קשות עם מבואת WirelessHART של אמרסון מאפשר לנו להשתמש בנתונים מחיישנים בנכסים קריטיים כדי לחסל שטחים מתים ולשפר את הפריון והבטיחות של המפעלים,” אמר בוב קרשניה, סגן נשיא ומנכ”ל החטיבה האלחוטית בעסקי פתרונות המיכון של אמרסון.

ככל שהרשת נעשית נוחה יותר לתכנות, גוברת חשיבותה של האקוסיסטם של שותפי ומפתחי סיסקו התורמים לחדשנות. תכנית המפתחים של סיסקו, DevNet, מציעה מערך כלי פיתוח הנותנים דרור לחדשנות בקצה ה-IoT. לשותפים באקוסיסטם יש כעת דרך עקבית לבנייה וניהול יישומים בקצה ולהענקת הגמישות הנוספת הדרושה ללקוחות בכדי להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. ה-IoT Developer Center  כוללת חומרי למידה, כלי פיתוח ומשאבי תמיכה כדי שהשותפים יוכלו להתחיל לבנות פתרונות ויישומים כבר היום.

שירותים וזמינות

  • Cisco Services מסייעים בפריסה, ניהול, הרחבה ואבטחה של פתרונותCisco IoT  לאורך כל מחזור החיים לרבות ייעוץ, הטמעה, אינטגרציית תכנה, טיוב, שירותים טכניים והדרכה.

תגובות סגורות