זהר זיסאפל למקבלי מלגות באקדמית תל אביב: ההייטק הישראלי מצליח בזכות היכולת של צעירים כמוכם

 זהר זיסאפל למקבלי מלגות באקדמית תל אביב: ההייטק הישראלי מצליח בזכות היכולת של צעירים כמוכם
 המלגות בהיקף 70 אלף שקל ניתנו ל-14 סטודנטים ולסטודנטיות למדעי המחשב  והן ישמשו למימון שכר הלימוד של מקבליהן

רד, מובילת שוק בפתרונות Telecom Access  המשיכה גם השנה במסורת בה החלה לפני מעל לעשור ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 70 אלף שקל ל-14 סטודנטים וסטודנטיות הלומדים בבית הספר למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו. המלגות ישמשו למימון שכר הלימוד של מקבליהן.

באירוע חלוקת המלגות לקחו חלק נציגי רד, זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת ודניאלה אילן, סמנכ”לית משאבי האנוש של רד ומהמכללה השתתפו, מעבר לסטודנטים המאושרים, פרופ׳ שלמה בידרמן, נשיא המכללה האקדמית תל אביב יפו וסגנית הנשיא לקשרי חוץ, ליאת וייס שחף.

“המכללה האקדמית של תל אביב יפו, מטפחת את הפוטנציאל של כל אחד ואחת מכם, לצד דרישות אקדמיות גבוהות, כדי לאפשר לכם לצאת לעולם התעסוקה מצוידים בסט של כלים אשר מאפשר לכם לשגשג בשוק עבודה המשתנה ללא הרף”, אמר פרופ’ בידרמן בדברי הפתיחה.

“ההייטק הישראלי עובר בזריזות מתעשייה לתעשייה, מטכנולוגיה לטכנולוגיה ומשוק לשוק, בזכות היכולות והגמישות של צעירים כמוכם״, אמר זיסאפל למקבלי המלגות. ״אתם לומדים במכללה הטובה ביותר ואני רואה בכם את ממשיכי הדרך של הענף״. הוא ציין כי מתן המלגות הוא חלק מתפיסת העולם של רד, הדוגלת במתן סיוע לקהילה ובידיעה שמקבלי המלגות, ידאגו אף הם, בבוא היום, להמשיך את התמיכה במי שידם לא משגת להמשיך וללמוד.


בתמונה הראשית: תמונה קבוצתית עם זוכים.  קרדיט צלם: כפיר סיון.

 

תגובות סגורות