חברת DSP בחרה בווי אנקור להובלת המעבר למערכות הגיבוי המתקדמות של Commvault בשילוב עם מערכות האחסון החדשניות של NetApp

חברת DSP הוקמה ב-1987, ומתמחה בפיתוח שבבים ייחודיים ומורכבים ליישומי תקשורת שונים. DSP ידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום האותות הדיגיטליים והתקשורת הסלולרית, בעיקר בטווחים קצרים – גם עבור שוק התקשורת הביתי.

בין מוצרי החברה מעגלים משולבים, מעבדי אותות דיגיטליים, שבבים מיוחדים להעברת נתונים בתדרי רדיו, בלוטות’ ועוד. ל-DSP  לקוחות בינלאומיים גדולים בכל העולם, כגון סמסונג, סיסקו , ג’נרל אלקטריק, סוני, פנסוניק ומוטורולה. לחברה סניפים בכל רחבי העולם כאשר מרכזה העולמי מצוי בסן חוזה , קליפורניה, ומרכז הפיתוח בישראל שוכן בהרצליה פיתוח.

מורכבות תפעולית של תהליכי הגיבוי

כחברה גלובלית המחזיקה סניפים בכל רחבי העולם פעלה DSP לגבות את מערכות המידע שלה באמצעות מערכת מיושנת יחסית של Backup to Tape. מערכות אלו סבלו ממורכבות תפעולית, מסרבול ומקושי לעמוד בחלונות הגיבוי שעמדו לרשותן.

ישגב שטיינברג, מנהל ה-IT ב- DSP Group מספר כי:  “מערכת הגיבוי מבוססת הקלטות הייתה תובענית למדי מבחינה תפעולית – היא דרשה מאתנו לשנע את הקלטות, לאחסן אותן ולהתמודד עם מורכבות לא פשוטה בכל פעילות של שחזור. מורכבות זו המשיכה גם לתחום העלויות, שם נדרשנו לשלם סכומים לא מבוטלים עבור התוכנה, שירותי התחזוקה של מערך הקלטות והשדרוגים של רובוט הגיבוי בכל פעם שהטכנולוגיה השתנתה. כמו כן, המערכת סבלה מחלונות גיבוי ארוכים שלרוב לא הספיקו להשלים את הגיבוי הנדרש, דבר שפגם בעדכניות הגיבויים”.

DSP Group חיפשה מענה טכנולוגי שיאפשר לה גיבוי מרוחק, תוך אפשרות להעביר דאטה של גיבוי מאתר אחד לאתר אחר. צורת העבודה הנוכחית כללה גיבוי של הדיסקים באתר בהרצליה ושמירה שלהם באתר ה-DR , באופן דומה גובו אתרים נוספים ברחבי העולם דרך קווי התקשורת לישראל, תוך שמירת עותקי הגיבוי באתר ה-DR.

מעבר לפיתרון הגיבוי של Commvault

DSP Group החלה לבדוק את הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בתחום הגיבוי ולאחר בחינה מדוקדקת, החליטה לבחור בפתרונות הגיבוי של חברת Commvault ובווי אנקור כאינטגרטור לפרויקט. “בחינת הפיתרון של Commvault  הביאה אותנו למסקנה שמדובר בפיתרון המספק פריצת דרך ברמת הביצועים והטכנולוגיה של הגיבוי”, אומר ישגב שטיינברג. “ראינו כי הפיתרון של Commvault  מספק מענה מקיף לניהול המידע והגנה עליו ומאפשר לבצע דרך ממשק אחד פעולות רבות של גיבויים ושחזורים, ניהול ארכיון, גיבוי לענן, ניהול המידע במערכות וירטואליות, רפליקציה של המידע, גיבוי של מערכות קצה ניידות, חיפוש מידע ועוד”.

הפיתרון שנבחר כלל את תוכנת הגיבוי של Commvault  בשילוב מערכות האחסון של NetApp והובלת הפרויקט על ידי ווי אנקור.

מענה כולל לאתגרי הגיבוי

הודות לפיתרון של Commvault נוצר מענה לאוסף האתגרים שעמדו בפני DSP Group. היכולת של  Commvault לבצע גיבוי מהיר, תוך השפעה מינימלית על ביצועי המערכת סיפק מענה לאתגרי חלונות הזמן והגידול במידע. היכולת של Commvault לבצע חיפוש מידע ברמת התוכן אפשר לחסוך את הצורך בקניית תוכנה לחיפוש של צד שלישי.  ולבסוף, אתגר זמינות המידע קיבל מענה הולם הודות ליכולת של Commvault לאפשר גישה מהירה ומיידית למידע ללא צורך בהמתנה בזמן השחזור.

“הפיתרון של Commvault  סיפק לנו שליטה בתהליכי הגיבוי הגלובליים מנקודה מרכזית אחת”, מספר ישגב שטיינברג. “על פי התחשיבים שערכנו המערכת החדשה מספקת ROI מצוין ומחזירה את עצמה תוך פרק זמן קצר יחסית.

“יש לציין את הרמה המקצועית הגבוהה של אנשי ווי אנקור שבאה לידי ביטוי  לאורך כל הפרוייק. . יש להם יכולת אמיתית לעבוד מולנו כשותפים עסקיים לכל דבר ולהביא לפרויקט את הקשר המיוחד עם היצרן הבינלאומי, תוך קבלת מלוא התמיכה המקצועית ממנו. חשוב לציין שכל התוצאות המרשימות שקיבלנו בשלב ה-POC עם ווי אנקור אכן התממשו לאחר מכן ברמת הפעילות בשטח”.

יגאל בביאן, מנהל תיק הלקוח, שהוביל את הפרויקט מטעם ווי אנקור ואומר: “הטמעת הפיתרון של Commvault  על ידי DSP לוותה בתהליך מקצועי וקפדני של בחינת הפיתרון, ביצוע POC ובדיקה של כל נתוני הקצה האפשריים. אין ספק כי הבחירה בווי אנקור כאינטגרטור הוכיחה את עצמה, במיוחד כאשר אנשי DSP נוכחו בדרך שבה ווי אנקור ו- Commvault  עבדו יחד בשיתוף פעולה. יישום הפיתרון של Commvault  משדרג את רמות השרידות העסקית של DSP ומספק לה יכולות שליטה מרכזיות המפשטות לאין ערוך את תהליך הגיבוי הכולל”.

תגובות סגורות