חדשות היום

פוג’יטסו מביאה את עתיד הבינה המלאכותית ממוקדת-אנשים למחשבי על

פוג’יטסו תציג את עתיד הבינה המלאכותית (AI) בוועידת ISC High Performance השנתית, המתקיימת בין ה-16 ל-20 ביוני בפרנקפורט, גרמניה. באירוע, פוג’יטסו תדגים את הטכנולוגיה המהפכנית שמייעלת תהליכים עסקיים וממנפת את היתרונות של הבינה המלאכותית בדגש על Fujitsu’s Deep Learning Unit (DLU) . בנוסף, תחשוף פרטים טכניים אודות פיתוח Fugku- היורש של מחשב K.

ב-ISC 2019 פוג’יטסו תשים דגש על ‘למידה עמוקה’, טכנולוגיית בינה מלאכותית המשחקת תפקיד הולך וגובר בהספקת אוטומציה חכמה בתעשייה. למידה עמוקה, העושה שימוש ברשתות ניטרליות ומורכבות על מנת לעבד מידע רב, עוזרת להאיץ את הבינה המלאכותית. הדבר מספק יתרונות הכוללים יעילות מוגברת וצמצום הוצאות ובכך מסייעות ליצור הזדמנויות נוספות עבור הכנסות.

מערכת AI Zinrai Deep Learning System שמופעלת על ידי יחידת הלמידה העמוקה (DLU)  עוזרת לשפר את המהירות פי 10 מהקיים היום. זאת על ידי הורדת הזמן שצריך לאמן ולבחון את המודלים של הבינה המלאכותית ושימוש בממשקים העוזרים להאיץ את היישומים העסקיים.

המצאות חדשות דוחפות את קצה יכולות הלמידה העמוקה עם ה-Zinrai Deep Learning System המספקת פתרון מהיר קל ויעיל יותר ללמידה עמוקה. שלושת אלה הם הצ’יפ DLU עצמו, הכולל מאיץ דומיין, Deep Learning Integer “DL-INT”, פורמט נומרי המותאם במיוחד ללמידה עמוקה ומאפשר ביצועים מהירים ודיוק וטכנולוגיית קישוריות חדשה.

מחשב העל Fugaku

באירוע ה-ISC, פוג’יטסו תספק עדכונים על הטכנולוגיה והפיתוח של Fugaku, היורש של מחשב העל K המפותח בשיתוף פעולה עם RIKEN. מחשב זה קרוי על שם הרי פוג’י, Fugaku מותאם להשיג ביצועים מקסימליים ולסייע לפתור אתגרים בתחומים חברתיים ומדעיים. פוג’יטסו ו-RIKEN סיימו את שלב התכנון ועתה מתחילות בייצור. פוג’יטסו מתכננת למסחר את ייצור המחשב וליצור דגם מסחרי באמצעות הטכנולוגיה שהומצאה עבור ה-Fugaku והמכירות יחלו בסוף השנה הזו.

ה-Digital Annealer

המבקרים ב-ISC יוכלו להתרשם מה- Digital Annealer, מחשב שמקבל את ההשראה שלו מגישת מחשוב קוונטום- על מנת לפתור בעיות בארגון שטרם התאפשר פתרונן. ה-Digital Annealer מבצע אופטימיזציה של אתגרים קומבינטוריים גדולים עם דוגמאות מהמציאות כגון איזון של הסיכונים הפיננסיים בפורטפוליו עם נכסים נוזליים בשווקים בלתי יציבים, לתכנון מסלול אופטימלי עבור רכבים תוך לקיחה בחשבון של התנועה בזמן אמת.

טכנולוגיית FAIR

מבקרי התערוכה יוכלו גם לראות איך טכנולוגיית FAIR (Fujitsu Advanced Image Recognition) משתמשת ביכולות זיהוי תמונה, על מנת לשפר את תהליכי בקרת איכות עבור יצרנים על ידי גילוי בעיות. במקביל, ה-AI Solver מדגים ממשק מהיר עבור אתגרים הנדסיים, רץ על שרתי Primergy M5 של פוג’יטסו, ומופעל על ידי ארכיטקטורת המעבדים המדורגת האחרונה של אינטל. פוג’יטסו תדגים ניהול סביבה היברידית באמצעות התוכנה Fujitsu Software Gateway העשויה ממנוע ממשק העובד גם בתוך הארגון וגם ברשתות ענן.

גלן פיצגרלד, מנהל טכנולוגיות ומוצרים עסקיים בפוג’יטסו EMEIA אומר: “ביתן פוג’יטסו השנה ב-ISC נותן מבט על העתיד ועל מגוון טכנולוגיות חדשות ובייחוד על יחידות למידה עמוקה (DLU) ועל ה-Digital Annealer ובנוסף – מבט ראשון על מחשב העל של פוג’יטסו. אנו מדגימים כיצד הטכנולוגיות הללו תורמות לארגון ובכלל זה לחברה כולה. כפי שהסברנו ב-Fujitsu Technology and Service Vision, עסקים חייבים להתמקד באמון על מנת לתת ללקוח ביטחון. הגישה שלנו היא הצבת האנשים במרכז וזאת בתמיכה של פורטפוליו טכנולוגיות עוצמתי אותו אנו מציגים ב-ISC”.

תגובות סגורות