חדשות היום

SafeRide Technologies תשתף פעולה עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי, לבחינת שניים מהפתרונות שלה במעבדת החדשנות החדשה בתל אביב

פתרון הבינה המלאכותית של SafeRide לאיתור אנומליות זכה לאחרונה בפרס TU-Automotive למוצר ה- Data/AI הטוב ביותר

SafeRide Technologies, חברת אבטחת הסייבר הראשונה לרכבים המציעה מערכת מרובת שכבות לזיהוי אנומליות ופתרון לחסימת איומים, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי לבחינת יעילות פתרונות אבטחת הסייבר שלה ברכבים במעבדת החדשנות החדשה של הקבוצה בתל אביב.

פתרון הבינה המלאכותית vSentry AI של SafeRide זכה בפרס TU-Automotive עבור ‘מוצר ה- Data/AI הטוב ביותר לשנת 2019’ בשבוע שעבר בדטרויט. vSentry AI משתמש ביכולות למידת מכונה מתקדמות לקביעת התנהגות נורמלית של הרכב, ללא תלות או ידע מוקדם של תכונות ה- ECU והפרוטוקולים. מרגע שנקבעה ההתנהגות הנורמלית, מודל למידת המכונה יכול לאתר במדויק, לחלק לקטגוריות ולסמן כל התנהגות שאינה נורמלית, ולדווח עליה למרכז תפעול אבטחת רכבים מקושרים להמשך בדיקה.

CAN Optimizer של SafeRide הינו פתרון מבוסס למידת מכונה המצמצם באופן משמעותי את רוחב הפס הדרוש על מנת להעלות נתוני CAN לענן ומאפשר צמצום של למעלה מ- 95% בגודל נתונים, עם יחס דחיסה טוב יותר מ-פי 5 לעומת אלגוריתמי דחיסה אחרים הזמינים בשוק היום.

“אנו מאד גאים לעבוד עם קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי במעבדה החדשה שלהם בתל אביב”, אמר יוסי ורדי, מנכ”ל SafeRide Techniologies. “זה מרגש שיש לנו את האפשרות להוכיח את יעילות הטכנולוגיות שלנו בשיתוף עם יצרני רכבים מהמובילים בעולם. כבר הצגנו תוצאות מבטיחות תחת התקפת סייבר בזמן אמת. אנו נרגשים להמשיך את עבודתנו ולראות את הטמעת הטכנולוגיות שלנו בכמה מהרכבים המבוקשים בעולם”.

תגובות סגורות