חדשות היום

גאווה ישראלית: סטארט-אפ מתל-אביב זכה בפרס על חדשנות טכנולוגית בתעשיית האופנה

הסטארט אפ הישראלי ,Syte שפיתח מערכת חדשנית לחיפוש ויזואלי מבוסס בינה מלאכותית של פריטי לבוש ועיצוב, זכה בפרס במסגרת תחרות שהתקיימה על ידי מגזין Glossy העולמי הסוקר טרנדים טכנולוגיים וחדשנות בעולמות האופנה באירופה ובארה”ב

מגזין האופנה הניו יורקי Glossy קיים את תחרות המובילים בעולמות היופי והאופנה באירופה, וציין את המותגים והחברות שהציגו את פריצות הדרך הגדולות ביותר בתעשייה. המגזין הממוקם בניו יורק, עוסק בעיקר בשילוב בין טכנולוגיות מעניינות וקמפיינים יוצאי דופן בתעשיית האופנה, וקיים זו השנה הראשונה את התחרות המסקרנת. חבר השופטים הורכב מבכירים בעולמות האופנה והדיגיטל ביניהם מגזין Glamour UK וחברת הדיגיטל הבינלאומית Work&Co.

פרס בתחום “שיתוף הפעולה הטוב ביותר” הוענק לשיתוף הפעולה שהושק בין הסטארט אפ הישראלי Syte לבין Farfetch, אתר למכירת מותגי אופנה יוקרתיים כמו ולנטינו, פראדה, ברברי, סטלה מקרטני ועוד רבים שמוכר גם בישראל.

שיתוף הפעולה בין השתיים מכונה “”see it, snap it, shop it, במסגרתו יכולים הקונים להעלות תמונה של בגד שמצא חן בעיניהם ולמצוא פריטים דומים ברחבי החנות האינטרנטית, דרך הטלפון הסלולרי שלהם. החיפוש הוויזואלי הפך לדבר החם בתעשיית האופנה והמותגים, וחברות רבות מנסות לאפשר למשתמשים למצוא בקלות ובמהירות את המוצרים שהם רואים סביבם בעולם האמיתי או במדיה חברתית כמו אנסטגרם או פינטרסט. פרס נוסף ניתן לשיתוף הפעולה בקטגוריית השקת הקמפיין הטובה ביותר, אשר הציג את המערכת החדשה לצרכנים.

מייסדת חברת Syte, ליהיא פינטו פרימן ציינה על רקע הזכייה: “המערכת שפיתחנו ב-  Syte מאפשרת ללקוחות למצוא בשניות כל פריט, או מוצרים דומים לו. הצרכן רואה בעולם האמתי, באינטרנט או ברשתות החברתיות פריט לבוש או עיצוב שהוא אוהב, מצלם אותו או את המסך, ומעלה את התמונה לחנויות האינטרנטיות. המערכת יודעת לזהות את המאפיינים הייחודיים של הפריט ולהציע פריטים זהים או דומים בזכות החיפוש הוויזואלי החכם”. עוד הוסיפה, “אנחנו מודים ל-Farfetch על ההזדמנות לשלב את הטכנולוגיה שלנו בפלטפורמת מוצרי היוקרה המובילות בעולם, וכן על קמפיין ההשקה הייחודי, ומודים למארגני התחרות על הפרס”.

אודות Syte:

Syte היא המובילה העולמית בפתרונות בינה מלאכותית וויזואלית לרשתות אופנה ועיצוב הבית. החברה, אשר הוקמה ב2015 מספקת פתרונות כחיפוש מצלמה, מנועי המלצות ויזואליים מבוססי בינה מלאכותית ועוד, שהוכחו כמסייעים לעליה משמעותית בהמרות מהאתר, וכן להגדלת סל הקניה הממוצע. על לקוחותיה נמנות הרשתות הגדולות בעולם, בהן: Tommy Hilfiger, Forever 21, Marks and Spencer ועוד. ל–Syte  הסכמי שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות כסמסונג, מייקרוסופט ו-SAP, ועל משקיעיה נמנים קרן מגמה, Navar מקוריאה, NGN Ventures ועוד. ל-Syte משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון וז׳נווה.


בתמונה – ליהיא פינטו פריימן מייסדת וCMO של Syte. צילום: אריאל גייפמן

תגובות סגורות