חדשות היום

צביקה גולדרייך מונה למנכ”ל Opisoft מקבוצת SQLink

צביקה גולדרייך מונה למנכ”ל חברת Opisoft  מקבוצת SQLink.

גולדרייך מביא לתפקידו ניסיון עשיר ומגוון בתחום ה Big Data Analytics & BI. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון במחשבים וסטטיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן. בעברו ניהל את קבוצות הפיתוח וה-Delivery  בבינת מערכות תוכנה ובחברת ליבי טכנולוגיות.

חברת אופיסופט מתמחה בהטמעת פתרונות מתקדמים בעולמות ה- BIG Data & Analytics בקרב מגוון רחב של לקוחות ומגזרים. לחברה ניסיון רב במימוש פתרונות מבוססי ענן הכוללים איסוף ואירגון מידע, ניתוח וחיזוי אתגרים עסקיים, פתרונות לניהול חכם מבוסס מידע ותצוגה אישית ומתקדמת של עולם המידע הארגוני. החברה מונה כ- 200 עובדים ולפני כשנה נרכשה על ידי קבוצת SQLink אחת מחברות התוכנה הגדולות בישראל.

צביקה גולדרייך: “האתגרים הרבים העומדים בפני לקוחותינו מחייבים אותנו להיות יצרתיים יותר מבעבר, אני גאה להוביל את החברה לעבר המצוינות והיצרתיות הנדרשת וללוות את לקוחותנו במסע המאתגר, בעולם בו המידע הוא העתיד”.

תמיר גורן יו”ר ובעלים קבוצת SQLINK “גולדרייך נבחר בשל ניסיונו העשיר וניהול מוצלח ומוכח בתחום האנליטיקה והביג דאטה. אני סמוך ובטוח כי גולדרייך ירחיב את פעילות החברה ויפתח אותה לשווקים חדשים ויעמיק את יכולותיה המקצועיים בתחומים אלה”.

תגובות סגורות