ביצועים עם סטייל: MMD חושפת את סדרת מסכי המחשב E1 של פיליפס

MMD, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על השקת סדרת ה- E1 של פיליפס. משפחת המסכים החדשה, המסתמנת כמרשימה מבחוץ ומבפנים, משלבת עיצוב אלגנטי עם מאפיינים חדשניים המבטיחים חווית משתמש יוצאת מן הרגיל, בבית או בעבודה. סדרת ה- E1 החדשה, המורכבת משמונה דגמים שונים, מציעה למשתמש לבחור בין מסך בגודל 24″, 27″ או 32″ המגיעים עם רזולוציות Full HD, Quad HD או 4K. עם שלל מאפיינים חדשניים כמו Adaptive Sync / AMD FreeSync, מצב LowBlue, טכנולוגיית Flicker Free וקישוריות DisplayPort, מבטיחה סדרת ה- E1 שימוש יעיל ואיכותי יותר לכל מטרה, בין אם אישית או מקצועית.

פיליפס E1: סדרה עם סטייל

אופנתית ואלגנטית, מעוצבת סדרת ה- E1 החדשה של פיליפס כך שתתאים באופן מושלם לשפת העיצוב המודרנית בבית או במשרד. דגמי המסכים הקעורים (241E1SCA, 271E1SCA, 272E1CA, 322E1C, 325E1C ו- 328E1CA) מגיעים עם תצוגה דקה בעובי 8.9 מ”מ במסגרת החיצונית, כמו גם קיעור עמוק של 1500R לחוויית צפייה מקיפה יותר. מסכים אלה אף כוללים סטנד נוח שלא רק נראה נהדר אלא אף מאחסן בו את כבלי המסך ומסתיר אותם מהעין, מה שמשאיר את סביבת העבודה נקיה מכבלים משוחררים. דגמי המסכים השטוחים (245E1S ו- 275E1S) מציעים את טכנולוגיית IPS LED wide view לזוויות צפייה רחבות במיוחד, לצד תמונה חדה וצבעים מדויקים.

ויזואליה עוצרת נשימה

מסכי המחשב של פיליפס מסדרת ה- E1 מספקים תוכן ויזואלי מדהים הודות לשימוש במגוון טכנולוגיות מתקדמות. הדגמים המצוידים ב- Full HD (241E1SCA, 271E1SCA, 272E1CA ו- 322E1C) מספקים רזולוציה מתקדמת לאיכות תמונה גבוהה ונאמנה למציאות ברמה יוצאת מן הכלל, בעוד דגמי ה- Quad HD (245E1S, 275E1S ו- 325E1C) מציגים תמונה באיכות עילאית שלעתים נראה כי היא יוצאת מהמסך, וכן דגם ה- 4K UHD (328E1CA) המביא דיוק מירבי המותאם באופן מושלם עבור משתמשי CAD, גרפיקאים מעולם התלת מימד וכן כל מי שזקוק לדיוק בפרטים הקטנים ביותר. חלק מהדגמים (245E1S, 325E1C ו- 328E1CA) מגיעים עם טכנולוגיית Ultra Wide-Color לספקטרום רחב יותר והצגה ריאליסטית יותר של צבעים, בעוד כל סדרת ה- E1 מפיקה צבע שחור עז ועשיר, הודות ל- SmartContrast. כל הדגמים מגיעים עם טכנולוגיית Adaptive Sync/AMD FreeSync ומצב הגיימינג של פיליפס SmartImage, עם גישה מהירה ל- OSD להעצמת חוויית הגיימינג.

מסכי מחשב ממוקדי משתמש

בין אם בבית או במשרד, משתמשי מסכי המחשב של היום חייבים לשמור על ורסטיליות ויכולת עבודה תחת ריבוי משימות, שהן סיבות נוספות לאהוב את סדרת ה- E1. המסכים, אשר עוצבו במטרה לעמוד בסטנדרט הקישוריות הגבוה ביותר, מציעים מגוון של מאפיינים נוחים. המסכים כוללים VGA, HDMI, קישוריות DisplayPort, זוג רמקולי סטריאו מובנים ועוד. מסכי סדרת ה- E1 של פיליפס כוללים פתרונות שיבטיחו נוחות אופטימלית גם לאחר שימוש ממושך. מצב LowBlue מפחית גלי אור כחול קצרי טווח, טכנולוגיית Flicker-Free מווסתת את רמת הבהירות ומסירה הבהובים טורדניים לחוויית צפייה נוחה ומהנה יותר. את סטנד המסכים ניתן להטות ב- -5/20° לזווית האידיאלית עבור כל משתמש, מה שמסייע להפחתת כאבי צוואר וגב.

ידידותיים לסביבה

סדרת ה- E1 של פיליפס שומרת על איכות הסביבה. המסכים, שאינם מכילים חומרים מסוכנים כמו עופרת וכספית, עומדים בתקן RoHS וכוללים אריזה המתכלה ב- 100%. חלק מהדגמים עומדים גם בתקן Energy Star 7.0.

מצורפת טבלת מחירים למסכי ה- E1 של פיליפס. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של מסכי המחשב של פיליפס או עקבו אחר העמוד של מסכי המחשב של פיליפס בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם.

 

תגובות סגורות