אלסטיק ומיקרוסופט מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן אלסטיק משיקה את Elasticsearch Service על גבי מיקרוסופט Azure

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), החברה שמאחורי Elasticsearch ו Elastic Stack, משיקה את Elasticsearch Service על Azure, שירות הענן של מיקרוסופט.

השקת Elasticsearch Service על שירות הענן Azure הינה חדשות משמחות לרבים ממשתמשי אלסטיק המעוניינים לעבוד עם ספקי ענן נוספים ומעריכים את הפריסה הגלובלית של Azure. ארגונים המשתמשים ב- Azure יוכלו כעת ליהנות מהנוחות של Elasticsearch Service, המספק שירות מנוהל לגמרי על גבי פלטפורמת הענן המועדפת עליהם, דבר שלא היה אפשרי בעבר.

משתמשי Elasticsearch Service על גבי Azure יכולים כעת לקבל גישה ל- Elasticsearch ו- Kibana בלחיצת כפתור. לקוחות Elasticsearch Service הקיימים יכולים להשתמש בשירות על גבי Azure מתוך החשבונות הקיימים שלהם ומשתמשים חדשים יכולים להתחיל להשתמש ב Elasticsearch Service לתקופת ניסיון חינמית של 14 ימים.

העמקת שיתוף הפעולה המוצלח בין אלסטיק למיקרוסופט

תמיכה של Elasticsearch Service ב Azure היא דרך מצויינת לספק חוויית שימוש טובה יותר הן למשתמשי Elastic Stack והן למשתמשי מיקרוסופט. רבים ממשתמשי אלסטיק כבר עובדים על גבי Azure, לרוב על ידי שימוש בתבנית ARM של Elastic Stack שהושקו בשיתוף פעולה בין החברות לפני מספר שנים. אלסטיק תומכת בטכנולוגיות מיקרוסופט בתחומים נוספים, כגון .NET clients, איסוף אירועים ממערכת ההפעלה ווינדוס באמצעות Winlogbeat, שילוב של Azure Active Directory לאבטחת קלאסטרים של Elasticsearch וכן תמיכה ב .NET במוצר Elastic APM. שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט הינו חשוב ומסייע לאלסטיק לתת שירות טוב יותר לקהילת המשתמשים שלה.

Elasticsearch בשילוב עם Azure, עם כל היכולות המוכרות והאהובות

Elasticsearch Service על גבי Elastic Cloud הינו הפתרון הרשמי היחיד לניהול Elasticsearch ו Kibana, שפותחו ונתמכים על ידי אלסטיק. הוא מציע יכולות כגון Elastic APM, SIEM, Maps, Canvas, Machine Learning ועוד. וכן תמיכה טכנית מקצועית שפשוט אינה זמינה באף שירות אחר. משתמשים יכולים להשתמש ב- Elasticsearch ו- Kibana בבטחון, כשהם יודעים שתמיד תהיה להם גישה לגרסה האחרונה ולעדכוני אבטחה, וכן יכולת לשדרג את הגרסאות שהטמיעו בלחיצת כפתור.

כעת, כל היתרונות הללו זמינים גם ללקוחות Azure.

“שיתוף פעולה זה הינו טבעי עבור שתי החברות אשר שמות במרכז את המפתחים ואת הקוד הפתוח. המחויבות של מיקרוסופט למתן יכולת בחירה למשתמשים משתקפת היטב בחוויית בפיתוח הטובה על גבי Azure, ותואמת את המחויבות שלנו”, אמר שי בנון, מייסד ומנכ”ל אלסטיק.

סקוט גאת׳רי, סמנכ”ל Cloud + AI במיקרוסופט, אמר: “ללקוחות המאמצים שירותי ענן, קבלת פתרון לצרכים הכי חשובים שלהם כמו חיפוש, אגירה וניתוח לוגים, observability וסקיוריטי עבור האפליקציות הקריטיות שלהם, מהווה יתרון משמעותי. המיקוד במתן בחירה למפתחים ואספקת שירותים מנוהלים ששתי החברות חולקות, יביא תועלת ללקוחות המשותפים שלנו”.

גרסת הבטא זמינה ונגישה לכל הלקוחות והמשתמשים המנסים את Elasticsearch Service ותומכת בשני איזורים של Azure: וירג’יניה (East US 2) ואמסטרדם (West Europe). הגרסה כוללת את סט היכולות המלא של Elasticsearch Service. התמיכה הטכנית של אלסטיק תהיה זמינה במתכונת מלאה במהלך תקופת הבטא. מאוחר יותר השנה תהפוך אלסטיק את השירות ל-GA.

כמו כן, במהלך תקופת הבטא לא יתבצע חיוב על העברת נתונים (פנימה/החוצה/בין רשתות) ואחסון Snapshots (גודל אחסון ובקשות API).

צוותי המהנדסים באלסטיק ובמיקרוסופט שיתפו פעולה בביצוע השוואות מדוקדקות ובחירת ה-VMs האופטימליים עבור השימושים הצפויים של משתמשי Elastic Service על Azure. שיתוף פעולה זה מתבטא בתמיכה בארבע Deployment templates על גבי Azure:

  • High I/O – נועדה לחיפוש או שימוש כללי. תבנית זו פועלת על גבי L-series VMs עם NVMe SSD מקומי, והינה אופטימלית לקצבים גבוהים של קריאה וכתיבה.
  • Hot/Warm ארכיטקטורה רבת עוצמה עבור אגירה יעילה של הודעות לוג ומטריקות, משלבת NVMe SSD לגישה מהירה ו- HDD בעל קיבולת גבוהה יותר לשמירת מידע ישן יותר.
  • High CPU משמשת לעתים קרובות לצורך חישובים, סקריפטים, עיבוד המידע עם הגעתו לקלאסטר או למקרים אחרים הדורשים יכולות חישוב אינטנסיביות.
  • High Memory טובה עבור חיפוש והינה חסכונית יותר עבור נפחי מידע נמוכים.

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות